Gå til innhold

Smerter nedentil ! :/ noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mandag fikk jeg grusomme smerter i magen, tirsdag kom det noe rosa / rødt i trusa, dette har jeg enda. Men er ikke mensen. Forventa mens er ca 2 mai. I dag hadde jeg fortsatt mage smerter, men som nå har artet seg nedentil , føles ut som skjeden er open, vanskelig å forklare, men er veldig vondt :/ hva kan alt dette være? Tenker å reise til lege om jeg ikke blir bedre, ville bare høre om noen har erfaring? Tenkte først festeblødning og festesmerter, men aldri hatt det før så Anne ikke hvordan det skal kjennes ut? Håper noen har noe peiling/erfaring?

Anonymous poster hash: 6da0e...c61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen?

Skrevet

Kan være så utrolig mye

Men garantert ikke festeblødning..

Anonymous poster hash: 4384b...ca6

Skrevet

Kan være så utrolig mye

Men garantert ikke festeblødning..

Anonymous poster hash: 4384b...ca6

Okay, hvordan kjennes festesmerter/festeblødning ut? Skjønner ikke hva dette kan være, er bedre nå, heldigvis.

Skrevet

Jeg våknet av et helvetes stikk i ene eggstokken, hadde en bitteliten blødning dagen etter og påfølgende 3-4 dager med småblødninger blanding av brunt og friskt.

Dette var en festeblødning .

Anonymous poster hash: 079aa...22c

Skrevet

Jeg våknet av et helvetes stikk i ene eggstokken, hadde en bitteliten blødning dagen etter og påfølgende 3-4 dager med småblødninger blanding av brunt og friskt.

Dette var en festeblødning .

Anonymous poster hash: 079aa...22c

Okay, smertene er vekke i dag:) var litt mørk rosa Igår kveld på papiret, i dag er alt vekke:) den smerten jeg fikk Igår har jeg aldri kjent før, var veldig ubehagelig å gå , ga seg etter noen timer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...