Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Jeg jobber som lærer i VGS, og på en eller annen måte kom jeg inn på noe som gjorde at jeg nevnte egne barn. En av elevene avbrøt meg og spurte hvor mange barn jeg har. Da jeg svarte kom det høylytt og med oppriktig sjokk i stemmen: "HÆ? Har DU presset ut FIRE unger?", hvorpå venninnen, like sjokkert ,følger opp: "Seriøst, du ser jo ut som du er 25 år liksom, og ikke litt trøtt en gang!". *smelt* Jeg har faktisk sovet skikkelig dårlig den siste tiden, så de kommentarene varmet langt inn i sjelen på en sliten mamma Fine elevene mine! Det er de uansett altså, men man blir jo litt ekstra glad av sånt. Har dere fått noen gode ord i det siste? Anonymous poster hash: 930ee...cca
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #2 Skrevet 23. april 2015 Kjente jeg uteukkende ble kjempeirritert av å se for meg sånne ekle fjortiser og måten de snakker på Men flott at du føler det varmer!!!! Anonymous poster hash: 31d5f...3a7
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #3 Skrevet 23. april 2015 Kjekt med fine ord :-) Jeg har nettopp begynt i ny jobb etter mange år som hjemmeværende med barn. Litt nervøs for å ikke få til jobben og slikt....i dag kom en av de ansatte inn på kontoret mitt og sa hun var så glad nettopp jeg hadde begynt hos dem og at jeg spredde så masse glede rundt meg. Da ble jeg glad da! Anonymous poster hash: f14a2...2f2
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #4 Skrevet 23. april 2015 Kjente jeg uteukkende ble kjempeirritert av å se for meg sånne ekle fjortiser og måten de snakker på Men flott at du føler det varmer!!!! Anonymous poster hash: 31d5f...3a7 Ekle fjortiser? Dette er to kjempesøte 16 år gamle jenter, utrolig hyggelige og flotte, på ingen måter ekle. Jeg ble litt trist over at noen tenker på fjortiser og snakkemåten deres som irriterende og ekle, spesielt med tanke på at dere selv etter hvert vil ha fjortiser i hus. Ungdommer er sterkt undervurdert altså, de fleste er veldig hyggelige HI Anonymous poster hash: 930ee...cca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå