Gå til innhold

Han har fortsatt ikke nevnt samboeren sin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt kjent med en toppers fyr, og vi har kjempefin kontakt, men noe skurrer... Fikk vite via en felles kollega at han har samboer..! Dette har han aldri nevnt for meg. Vi har en vennskapelig tone, med litt mer... Blikk osv. Vi har snakket om så mye, men samboeren har aldri kommet opp i samtalene.... Litt rart...

Anonymous poster hash: c56a0...8de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da sier du: "Du, jeg hørte fra NN at du har samboer. Stemmer det?"

Da kommer temaet på bordet.

Anonymous poster hash: 6675a...c5f

Skrevet

Ja, det skal jeg gjøre. Men kan det være at han er interessert siden han ikke har nevnt henne? (Jeg er ikke intr i en som er opptatt, bare så det er sagt). Håpet er at de har gjort det slutt.

Hi

Anonymous poster hash: c56a0...8de

Skrevet

Hvis han har en samboer (fortsatt) og ikke har nevnt henne, så tyder jo det på at han ikke vil at du skal vite om henne, så det kan være et tegn på at han er interessert i deg, ja.

Om det er slutt så er det jo ikke noen grunn for ham til å nevne henne. Da er han jo sikkert brått litt mer interessant for deg også, i og med at han da er singel.

Du får nesten bare nevne det litt sånn henslengt det med at du har hørt han har samboer.

Anonymous poster hash: 6675a...c5f

Skrevet

Vel, jeg kjenner og omgås mange jeg ikke vet sivilstand til, fordi det ikke er relevant. Anta at han ser deg som venn.

Anonymous poster hash: a7eda...7fd
Skrevet

Jeg ville spurt når det passet seg sånn: bor du alene?

Anonymous poster hash: a2d26...4d8
Skrevet

Kan jo hende han er betatt av deg, men ikke ønsker å gå fra samboeren. Kanskje han sonderer terrenget?

Eller kanskje de har et turbulent forhold som skranter, men han kjenner deg ikke godt nok til å diskutere så private anliggender enda?

Det er vel også faktisk mulig at han ser deg som en potensiell elskerinne og ikke vil fortelle deg om samboeren i tilfelle du har moral og ikke vil bidra i nedbrytelsen av et hjem/samliv.

Anonymous poster hash: 48b09...159

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...