Gå til innhold

Dere med bf som ikke prioriterer barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som gjør andre ting i stede for å ha samvær. Hva sier dere til barna når de spør etter pappa?

Anonymous poster hash: ebc52...68f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som det er .. At pappa er opptatt av den nye kjæresten og fotball

Anonymous poster hash: de038...5ea
Skrevet

Min er nok for liten til og forstå enda hvis ikke pappan møter opp, han er bare 2år,han blir glad for han ser faren,men spør ikke etter han

Skrevet

Ja, men har barna godt av å høre det så hardt og brutalt ?

hi

Skrevet

Ja, men har barna godt av å høre det så hardt og brutalt ?

hi

Ja, hvorfor ikke? mine er 11 og 15, de synes ikke at det gjør så mye, og trivees best hjemme, faren bor i oslo og jeg i horten

Skrevet

At voksne dessverre ikke alltid Gjør det som er riktig. Og dessverre gjelder det din pappa har jeg sagt til 10 åringen. Hun har sett faren sin en gang de siste 2 årene. Hadde fast samvær annenhver fra hun var 1 år Før. Men nå har han ikke tid eller lyst pga alle de nye barna han har fått.

Jeg vet at dette ødelegger henne på en eller annen måte. Hvem jente får ikke daddy issues av å plutselig ikke se faren sin som 8 åring.

Anonymous poster hash: 47877...388

Skrevet

5-åringen spør ikke om det enda, men om han gjør det skal han få en pyntet versjon av sannheten. Han har det obligatoriske samværet annehver helg, men gutten blir plassert hos besteforeldre.

Anonymous poster hash: da201...41e
Skrevet

Du vet du ender opp med svarteper ved å si sånt. Du blir oppfattet som utrolig bitter.

Anonymous poster hash: a4782...27c

Gjest Antarctica
Skrevet

Du vet du ender opp med svarteper ved å si sånt. Du blir oppfattet som utrolig bitter.

Anonymous poster hash: a4782...27c

Delvis enig. Av utenforstående vil det nok tolkes som at hun er bitter. Dét er kanskje ikke så farlig.

Men av barnet vil det tolkes som "pappa er ikke glad i meg" og i neste tur "jeg fortjener ikke å elskes". I underbevisstheten, vel å merke. Så man må veie sine ord på gullvekt. Tror det er viktig å fokusere som en annen her; "ikke alle voksne er like flinke med barn og like snille mot barn, derfor har du det best hos meg."

Skrevet

Forteller henne, som sant er, at det er ikke alle mammaer og pappaer som er gode mammaer og pappaer, eller som vil være mamma og pappa. Hun har en pappa som ikke vil være pappa. Det er ikke hennes feil og så snakker vi endel om det - at det ikke er barna sin feil når voksne er dumme og tar dårlige valg.

Anonymous poster hash: 9b140...cf8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...