Gå til innhold

Har du vært i Wien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva MÅ man oppleve? Vi skal være 5 dager. Og hvilke kjøpesentre er best? Tenker type KaDeWe. Ligger Schönbrunn langt unna sentrum? 

:)

Anonymous poster hash: 1e6dc...932
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wien er fantastisk! Det du må oppleve, kommer jo litt an på hva du liker, men jeg ville ha gått på café og spist kake ( Demel er flott!), jeg ville ha gått på konsert, og Schönbrunn er et must. Det er veldig enkelt å komme seg rundt med et turistkort ( Vienna card, om jeg ikke husker feil), da tar du tog, trikk eller t-bane dit du skal. Til Schönbrunn går det ihvertfall trikk, og det er ikke langt unna sentrum. Om du går av t-banen på Stephansplatz, så står det ofte musikkstudenter og andre der og selger billetter og deler ut brosjyrer til konserter. Det er koselig å bare rusle rundt i gatene og kikke, og mange gode spisesteder. Shopping kan jeg ikke hjelpe deg så veldig med, for det er ikke min favorittsyssel på tur, men det ligger masse butikker i sentrum. Det er noen år siden jeg var der, men jeg mener at det er en gågate fra Stephansplatz, og langs den er det masse butikker. God tur! Gled deg, og spis croiassanter til frokost!

Skrevet

Jeg ville tatt en dagstur (med tog) til Salzburg, det er en fantastisk fin liten by! 😊

Skrevet

Ja, en super skjønn by!

Spis is, drikk kaffe og kos deg.

Shopping er eksklusivt og dyrt, eller kan være det.

Besøk operaen. Var ikke på schonbrunn.

Skrevet

Det absolutt viktigste er å få med seg et show på Den Spanske Rideskolen! (Kjempegøy også for de som ikke er interessert i hest)

Anonymous poster hash: 7f1c4...938

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...