Gå til innhold

Jeg liker ikke mennesker.Finner ofte den il med andre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er skeptisk til andre.Trives ikke med ukjente .Jeg har blitt mye mobbet i skole å jobb. Jeg syns folk baksnakker er lite hyggelige.Ikke alle.Men mange.

Anonymous poster hash: 521e1...99c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så da skulket du skolen?

Du skriver utrolig dårlig.

Anonymous poster hash: defd6...429

Skrevet

Skulket ikke skolen.Tvang meg igjennom.klarte ikke følge med på skolen,siden jeg ble så mobbet.

Anonymous poster hash: 521e1...99c

Skrevet

Men går du på skolen nå, da? Blir du fortsatt mobbet? Eller henger du fortsatt igjen fra den tiden? Jeg ble heftig mobbet og fryst ut på barneskolen og ungdomsskolen. Liker fortsatt mennesker, har mange venner, mange bekjente, gode kolleger og en god jobb. Fungerer godt i samfunnet. Hva vil du egentlig med innlegget ditt? Få sympati?

Gjest Antarctica
Skrevet

Har du ønske om å like mennesker? Er det et savn hos deg? Eller vil du helst leve som nå?

Skrevet

Første innleggene var jo veldig trivelige....? Ha litt folkeskikk, folkens!

Skjønner hvordan du har det. "Brent barn skyr ilden". Blir man mye mobbet, så blir man automatisk skeptisk til andre, fordi man automatisk går ut i fra at andre vil en vondt. 

Men husk at de fleste mennesker er alrighte, bare man blir kjent med de. Hva med å prøve å melde deg på en kurs eller noe, traffe noen med samme hobby?

Om du ikke savner å være sammen med andre mennesker, så er det jo greit å være alene også. Jeg trives f.eks utmerket i mitt eget selskap, og de få  gangene ilø av et år jeg savner noen - ja da gjør jeg noe med det :)

Anonymous poster hash: 82b19...f96
Skrevet

Jeg ble også mobbet og liker også svært få mennesker. Tror det er ganske vanlig.

(Er dog svært fornøyd med livet mitt nå da)

Anonymous poster hash: 7fc05...f59
Skrevet

Jeg liker heller ikke mennesker, men er til alt overmål lærer. Men jeg liker ungdommer da. Ellers er jeg strålende fornøyd med mitt liv som introvert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...