Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Har en sofa som er helt lys lys beige, nesten på grensen til cremehvit. Har en del pynteputer i forskjellige rolige blå-nyanser, en hvit, en brun og en i sølv. Fornøyd så langt. Men.... Kan jeg mikse inn en pute eller to i en rolig grønn farge også? Eller ville du heller puttet inn en beige/brun til? Har mellom-brunt gulvteppe om det har noe å si..... Anonymous poster hash: 392eb...923
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #2 Skrevet 23. april 2015 Hva skal du med så mange puter? Anonymous poster hash: 23854...b43
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #3 Skrevet 23. april 2015 det kunne jeg fint gjort, spesielt om det blå og det grønne går i samme skala - da kan det være kjempefint! og til deg over - puter er digg! men ikke minst en smakssak... Anonymous poster hash: 1ae80...b95
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #4 Skrevet 23. april 2015 Jeg hadde gjort som du har gjort, men så forsøkt å skape et brudd i alt det som matcher. Når alt maycher blir inntrykket kjedelig å se på. Du må ha kontraster. Jeg ville altså hatt mye som står i stil, men så funnet ei pute eller to som hadde brutt opp harmonien, eller eventuelt ei pute i komplimentærfargen til hovedfargen. Husk å også bruke noe sort i rommene, alle rom trenger sorte kontraster, sort skaper dybde. Anonymous poster hash: 64035...f7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå