Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Kjøpte St. Moriz selvbruningskrem her om dagen, og gikk på med godt mot. Ble litt overrasket da selve kremen er nesten svart. Etter påføring så jeg jo direkte skitten ut i ansiktet, sotete og flekkete. Hendene ble helt mørkerød/brune inni. Det verste var at jeg dagen etter var akkurat like bleik i ansiktet som jeg var før selvbruningen. Prøvde på nytt i dag, men med grundigere forarbeide. Like elendig resultat. Trodde denne skulle være bra? Er det noe jeg gjør feil, eller er det andre som har like dårlig erfaring med den? Anonymous poster hash: 16325...240
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #2 Skrevet 23. april 2015 Har ikke erfaring med dette merket, men uansett hvilken du bruker må du huske å vaske deg godt på hendene etterpå - selvbruningskrem skal aldri inni hendene.... Har du peelet og god fuktighet på forhånd? Bortsett fra det hørtes kremen i kke noe særlig ut nei. Anonymous poster hash: 16b4e...973
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #3 Skrevet 23. april 2015 Har ikke erfaring med dette merket, men uansett hvilken du bruker må du huske å vaske deg godt på hendene etterpå - selvbruningskrem skal aldri inni hendene.... Har du peelet og god fuktighet på forhånd? Bortsett fra det hørtes kremen i kke noe særlig ut nei. Anonymous poster hash: 16b4e...973 Vasker alltid hendene godt rett etterpå, men denne ble bare sugd inn i hendene på et blunk. Så verre ut enn det ble til slutt da, jevnet seg ut etter noen timer. Har også peelet og fuktet, ja Den sot-looken er kun på overflata, og skyldes nok at kremen er svart. Når det vaskes bort, er jeg like bleik. Hi Anonymous poster hash: 16325...240
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #4 Skrevet 23. april 2015 Du har ikke kjøpt feil da? Noen er meningen skal kunne vaskes vekk.. Anonymous poster hash: 069d5...dd8
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #5 Skrevet 23. april 2015 Du har ikke kjøpt feil da? Noen er meningen skal kunne vaskes vekk.. Anonymous poster hash: 069d5...dd8 Tenkte det samme først, men denne er ikke sånn som vaskes vekk. hi Anonymous poster hash: 16325...240
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå