Gå til innhold

Noen med astma her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal utredes for astma neste uke. Har det siste året slitt med tungpust av varierende grad, noe legen tror kan være allergiframkalt astma. Har aldri hatt verken allergi eller astmaplager før, så dette er helt nytt for meg.

 

Er det noen her som har fått astma i voksen alder?

Virket medisinene med en gang?

Ble tilstanden verre i senere tid eller ble det holdt i sjakk med medisinene?

 

Anonymous poster hash: c48fb...8ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk først allergi, uspesifikk+hest, og så astma i godt voksen alder. Først anstrengelsesutløst i vinterhalvåret, nå har jeg plager hele året. 

Jeg bruker Pulmicort og er greit fornøyd med den. Har prøvd litt forskjellig og har landet på denne pr nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...