Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Jeg skal utredes for astma neste uke. Har det siste året slitt med tungpust av varierende grad, noe legen tror kan være allergiframkalt astma. Har aldri hatt verken allergi eller astmaplager før, så dette er helt nytt for meg. Er det noen her som har fått astma i voksen alder? Virket medisinene med en gang? Ble tilstanden verre i senere tid eller ble det holdt i sjakk med medisinene? Anonymous poster hash: c48fb...8ce
HvittHus Skrevet 23. april 2015 #2 Skrevet 23. april 2015 Fikk først allergi, uspesifikk+hest, og så astma i godt voksen alder. Først anstrengelsesutløst i vinterhalvåret, nå har jeg plager hele året. Jeg bruker Pulmicort og er greit fornøyd med den. Har prøvd litt forskjellig og har landet på denne pr nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå