Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 I det daglige merker vi ikke noen forskjell, han er moden og voksen og vi er ganske lik sånn sett Men jeg merker at jeg tenker litt på aldersforskjellen, eller mer rett er vel at jeg er redd for hva andre skal tenke.. Nå er det ikke så mange som vet om oss ennå, men mine foreldre og søster gjør, og de syns han er for ung for meg..Dette uten at de har møtt han. Så nå er jeg redd "alle" skal tenke som dem.. Noen venninner vet jo selvsagt også, men de sier det ikke spiller noen rolle, og de ser hvor forelsket vi er, og hvor godt vi passer sammen Men jeg tenker i mitt stille sinn at de bare sier det for å være grei Anonymous poster hash: 9ddf6...caf
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #2 Skrevet 23. april 2015 Herregud Anonymous poster hash: e1525...8c0
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #3 Skrevet 23. april 2015 Herregud Anonymous poster hash: e1525...8c0 Jaha? Takker for den innsiktsfulle tilbakemeldingen, den skal jeg ta med meg videre Anonymous poster hash: 9ddf6...caf
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #4 Skrevet 23. april 2015 Min venninne på 39 er sammen med en som er 28. De er på alle måter en god match, bortsett fra at den biologiske klokken hennes tikker betraktelig fortere enn hans. Det skaper jo en stor utfordring for forholdet at han ønsker å vente, mens hun ikke KAN vente. Har du tenkt noe på det i din situasjon? Anonymous poster hash: fdd00...7cf
LilleVilje Skrevet 23. april 2015 #5 Skrevet 23. april 2015 Hadde dette vært en problemstilling hvis det var han som var 34 og du som var 28? Nei. Da bør det heller ikke være en problemstilling mellom dere, og ikke noe andre skal bry seg om i det hele tatt. Det er ikke sånn at du er 26 og han 17, dere er voksne mennesker begge to, og det er det som teller. Det, og så at dere er på noenlunde samme plass i livet - det kan fort bli trøbbel hvis du er klar for etablering og barn, og han får angst bare ved tanken og foretrekker fester med kompiser. Men det gjelder alle forhold, og har lite med alder å gjøre. Go for it, hvis det funker mellom dere!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #6 Skrevet 23. april 2015 Min venninne på 39 er sammen med en som er 28. De er på alle måter en god match, bortsett fra at den biologiske klokken hennes tikker betraktelig fortere enn hans. Det skaper jo en stor utfordring for forholdet at han ønsker å vente, mens hun ikke KAN vente. Har du tenkt noe på det i din situasjon? Anonymous poster hash: fdd00...7cf Ja, vi har snakket om det, og vi vil ikke vente for lenge Vi vil bare først bli sikker på at det skal bli oss Han vil ha barn, og han har ikke noe behov for å vente mange år Anonymous poster hash: 9ddf6...caf
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #7 Skrevet 23. april 2015 Hehe, vel, jeg var 24 da jeg møtte min nye kjæreste, hadde faen sønn på tre år. Han var 18 og russ DER fikk vi mye kommentarer og "morsomheter", derimot var både hans og min familie meget positive til det hele, det var mer "alle andre" som syns det var ekkelt. Jeg fikk høre daglig at jeg ikke kunne være helt god i hodet og at vi aldri i verden kom til å vare særlig lenge. Vi har nå vært sammen i tre år og har det helt flott sammen. Vi bor ikke sammen, da, studerer begge to og jeg syns han er for ung til å være "stepappa", men er sammen så ofte vi kan likevel Du må rett og slett bestemme deg for om det er verdt det, for kommentarer får dere garantert. Jeg har aldri skjønt helt greia med å legge seg opp i andres private liv (så lenge det man gjør er lovlig og ikke skadelig på noen måte). Kjør på, er det riktig så er det riktig Er jo ikke som om han er en guttevalp heller, og lovlig har han vært en stund Anonymous poster hash: b5925...559
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #8 Skrevet 23. april 2015 Hehe, vel, jeg var 24 da jeg møtte min nye kjæreste, hadde faen sønn på tre år. Han var 18 og russ DER fikk vi mye kommentarer og "morsomheter", derimot var både hans og min familie meget positive til det hele, det var mer "alle andre" som syns det var ekkelt. Jeg fikk høre daglig at jeg ikke kunne være helt god i hodet og at vi aldri i verden kom til å vare særlig lenge. Vi har nå vært sammen i tre år og har det helt flott sammen. Vi bor ikke sammen, da, studerer begge to og jeg syns han er for ung til å være "stepappa", men er sammen så ofte vi kan likevel Du må rett og slett bestemme deg for om det er verdt det, for kommentarer får dere garantert. Jeg har aldri skjønt helt greia med å legge seg opp i andres private liv (så lenge det man gjør er lovlig og ikke skadelig på noen måte). Kjør på, er det riktig så er det riktig Er jo ikke som om han er en guttevalp heller, og lovlig har han vært en stund Anonymous poster hash: b5925...559 Haha, hadde DA EN SØNN, ikke faen sønn Anonymous poster hash: b5925...559
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #9 Skrevet 23. april 2015 Hadde dette vært en problemstilling hvis det var han som var 34 og du som var 28? Nei. Da bør det heller ikke være en problemstilling mellom dere, og ikke noe andre skal bry seg om i det hele tatt. Det er ikke sånn at du er 26 og han 17, dere er voksne mennesker begge to, og det er det som teller. Det, og så at dere er på noenlunde samme plass i livet - det kan fort bli trøbbel hvis du er klar for etablering og barn, og han får angst bare ved tanken og foretrekker fester med kompiser. Men det gjelder alle forhold, og har lite med alder å gjøre. Go for it, hvis det funker mellom dere! NETTOPP !! Var derfor jeg skrev herregud! Finnes det en regel hvor det står at mannen skal være eldst ?? Anonymous poster hash: e1525...8c0
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #10 Skrevet 23. april 2015 Hadde dette vært en problemstilling hvis det var han som var 34 og du som var 28? Nei. Da bør det heller ikke være en problemstilling mellom dere, og ikke noe andre skal bry seg om i det hele tatt. Det er ikke sånn at du er 26 og han 17, dere er voksne mennesker begge to, og det er det som teller. Det, og så at dere er på noenlunde samme plass i livet - det kan fort bli trøbbel hvis du er klar for etablering og barn, og han får angst bare ved tanken og foretrekker fester med kompiser. Men det gjelder alle forhold, og har lite med alder å gjøre. Go for it, hvis det funker mellom dere! Takk! Han er ikke et utpreget festmenneske, jeg er mer enn han for å si det slik Han er etablert, god jobb og er et godt og trygt menneske. Han er ferdig med utsvevende liv og sier han er mer enn klar for å etablere seg i et forpliktende forhold Han er også mye mindre bekymret for alderforskjellen enn meg, og sier det betyr ingenting Anonymous poster hash: 9ddf6...caf
LilleVilje Skrevet 23. april 2015 #11 Skrevet 23. april 2015 Da høres det ut som noe som er verdt å satse på
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #12 Skrevet 23. april 2015 Takker for tilbakemeldinger! Da skal jeg prøve å slappe litt mer av ang dette og bare være glad jeg har funnet en mann som virker så perfekt Anonymous poster hash: 9ddf6...caf
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #13 Skrevet 23. april 2015 Herregud. Dette er da ikke en aldersforskjell å snakke om. Du virker utrolig umoden så da går det vel opp i opp. Anonymous poster hash: 95299...36b
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #14 Skrevet 23. april 2015 Herregud. Dette er da ikke en aldersforskjell å snakke om. Du virker utrolig umoden så da går det vel opp i opp. Anonymous poster hash: 95299...36b Javel? Jeg har litt problemer med å se at jeg er umoden fordi jeg lufter noen tanker på nett. Jeg har til og med begrunnet hvorfor jeg har disse tankene. Anonymous poster hash: 9ddf6...caf
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #15 Skrevet 23. april 2015 Jeg forstår deg jeg hi. Her er kjæresten min 28 og jeg er 32. Å jeg tenker litt på det innimellom. Ikke sånn men mer sånn at jeg vil jo begynne å "eldes" fremover mens han er mann og holder seg ung lengre😜. Vil han da se på yngre henter en meg? For han kunne jo fint ha funnet seg en på 20 og uten at noen hadde reagert 😜. Men no vet jeg jo at han elsker meg da! Bare håper det holder i fremtiden og 😉 Anonymous poster hash: 5b010...489
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #16 Skrevet 23. april 2015 Jeg forstår deg jeg hi. Her er kjæresten min 28 og jeg er 32. Å jeg tenker litt på det innimellom. Ikke sånn men mer sånn at jeg vil jo begynne å "eldes" fremover mens han er mann og holder seg ung lengre😜. Vil han da se på yngre henter en meg? For han kunne jo fint ha funnet seg en på 20 og uten at noen hadde reagert 😜. Men no vet jeg jo at han elsker meg da! Bare håper det holder i fremtiden og 😉 Anonymous poster hash: 5b010...489 Jo,jeg har jo tenkt at jeg blir eldre før han Men det får vi ta etterhvert, jeg tviler ikke på følelsene hans og det kan endre seg uavhengig av alderen vår Anonymous poster hash: 9ddf6...caf
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #17 Skrevet 23. april 2015 Har du barn fra før? Anonymous poster hash: 96863...8e6
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #18 Skrevet 23. april 2015 Hahaha!!! Det er 6 år forskjell på dere også er redd for å bli "eldre" før han..... Det er 18 år mellom meg og min mann. Han eldst. Det merker vi ikke i dagliglivet og heller ikke ellers lenger. Vi har vært sammen i 5 år. Jeg hadde to bsrn fra før og han tre barn fra før da vi møttes. Hvis du og din kjære elsker hverandre og er sikre så synes jeg dere skal gi F i hva andre kan evt mene. Anonymous poster hash: 6ec5b...505
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #19 Skrevet 23. april 2015 Har du barn fra før? Anonymous poster hash: 96863...8e6 Ja,jeg har et fra før Og de to har en kjempefin tone Anonymous poster hash: 9ddf6...caf
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #20 Skrevet 23. april 2015 Hahaha!!! Det er 6 år forskjell på dere også er redd for å bli "eldre" før han..... Det er 18 år mellom meg og min mann. Han eldst. Det merker vi ikke i dagliglivet og heller ikke ellers lenger. Vi har vært sammen i 5 år. Jeg hadde to bsrn fra før og han tre barn fra før da vi møttes. Hvis du og din kjære elsker hverandre og er sikre så synes jeg dere skal gi F i hva andre kan evt mene. Anonymous poster hash: 6ec5b...505 Det er faktisk 7 år om jeg skal pirke Og ja,jeg er kanskje rar som tenker på det, men jeg kan ikke styre hva slags tanker som velger å dukke opp Anonymous poster hash: 9ddf6...caf
<3OSS<3 Skrevet 23. april 2015 #21 Skrevet 23. april 2015 (endret) Jeg er 34, han er 30 og vi har vært sammen i 7 år. Da vi møttes var han 23 og jeg var 26. Jeg hadde to barn fra før. Jeg mente da at aldersforskjellen var for stor og at han kastet bort tiden sin på meg. Tror jeg sa noe sånt som "Herregud. Vet du hvor GAMMEL jeg er, og jeg har TO barn." Han sa at han kunne ta seg av barna mine Kan si det sånn at han insisterte, og nå har vi altså vært sammen i 7 år. Ser nå at jeg var latterlig opptatt av aldersforskjellen, som jo ikke er så stor, men mange er programmert til å tenke at det er feil å finne seg en gutt/mann som er yngre enn seg selv. Var til og med bekymret for hva foreldrene hans kom til å si iom at jeg har barn fra før. Ingen andre enn meg har reagert på forholdet Da jeg var 18 var jeg forresten sammen med en som var 28, og vi fikk et barn sammen. Han var ikke det spøtt mer voksen enn meg, og er det fremdeles ikke enda han nærmer seg 45 nå. Alder er bare et tall. Ikke tenk på det du Endret 23. april 2015 av Zita 5 år og IVF?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #22 Skrevet 23. april 2015 Min søster er lykkelig gift med sin 7år yngre ektemann. De har også barn sammen. Ingen som reagerer på det i det hele tatt 😊 Ikke tenk på det HI!! Lykke til 😊👍 Anonymous poster hash: 248f6...b45
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #23 Skrevet 23. april 2015 Blir glad av å lese sånne svar!! Anonymous poster hash: 9ddf6...caf
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #24 Skrevet 23. april 2015 Jeg var 29 år og mannen 22 da vi ble sammen, vært sammen i 12 år nå. Anonymous poster hash: cb400...8de
Gidder ikke! Skrevet 23. april 2015 #25 Skrevet 23. april 2015 Jeg er 35 og har møtt den store kjærligheten, han er 29... Vi tuller litt med det, men egentlig er det ingen av oss som bryr oss om at han er 6 år yngre. Jeg elsker han, han elsker meg, han er en voksen, rolig, moden og fantastisk god mann og jeg er superheldig som har kapret han! Synes ikke du skal tenke på aldersforskjellen, den er da virkelig ikke så stor! Kos deg med kjæresten din du 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå