Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Det begynte natt til mandag, med oppkast. Oppkast hele mandag, sov ellers hele dagen. På tirsdag var det diaré og feber, det samme i går. Trodde det ble bedre i dag, hun ville opp og spise. Men ba om å få sove igjen med en gang, og nå kom både oppkast og diaré på en gang. Ynker seg og ligger urolig i fanget mitt. Hun er 2 år. Drikker litt, ikke noe særlig mat. Bleien i morres var ikke veldig tung, var mørk og luktet litt sterkt. Hvor lenge lar vi det gå før vi ringer lege? Anonymous poster hash: c7611...2dc
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 23. april 2015 #2 Skrevet 23. april 2015 Jeg ville ringt lege i dag, om så bare for å berolige meg selv. Lykke til og god bedring
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #3 Skrevet 23. april 2015 Takk, jeg ringer, bare for å høre Anonymous poster hash: c7611...2dc
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #4 Skrevet 23. april 2015 Lille kasta opp fredag, og lørdag. første diare bleie på fredag. kasta opp en til to ganger hver dag til tirsdag. Nå er det bare diare. Hun er 2 år. Mistenker rotavirus her da. Jeg og min mellomste er de eneste som ikke er blitt sjuke av 6 stk. De sier at det skal gå over i løpet av 4-6 dager.. bare pass på nok drikke. Saft is, tynn saft... men all drikke er god drikke Anonymous poster hash: e2431...9ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå