Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Kan noen tipse om hvor jeg kan få tak i kalendere av typen familieplanlegger fra sommer 2015 og fremover? Anonymous poster hash: 41fa0...048
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #2 Skrevet 23. april 2015 Kanskje ikke helt hva du er ute etter, men jeg vil virkelig anbefale deg å gjøre dette digitalt. Google har en kalender som du legger inn på PC, og så laster du den ned som app på mobilen og synkronisere dem Kalenderen kan, i hvert fall via PC, dele med så mange du vil. Alt du legger inn vil dermed automatisk poppe opp både på kalenderen i appen på mobilen din, på PC og på mobilen/PC til de du har delt den med. Jeg har tre ulike "typer" kalender på min. En privat som jeg bruker til ting på jobben osv, de er merket med rødt. En som er "Familiekalender" og som omfatter alt av legetimer, treninger, bursdager osv til alle utenom eldstemann på snart 13 og som jeg deler med mannen min, den kommer opp som lilla. Da kan både mannen og jeg legge inn til og den andre får det opp på sin kalender i samme øyeblikk som vi lagrer. Og en som jeg deler med mannen og eldstemann slik at han får opp alle sine ting i sin kalender, merket blått, men ikke alt det andre som jeg får opp i min kalender. Man kan i tillegg legge inn en funksjon som gjør at du får varsel når det er f.eks. 30 minutter igjen til aktiviteten. Nå høres sikkert dette litt avansert ut, men det er faktisk veldig enkelt. Jeg er en teknisk idiot, men jeg klarte å sette dette opp, laste ned app og synkronisere med mobilen helt alene ved å prøve meg litt fram. Anonymous poster hash: 61f5f...9af
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #4 Skrevet 23. april 2015 Har synkronisert Outlook-kalenderen på jobb med telefonen min og plotter alt inn der. Anonymous poster hash: e3237...3a9
labine Skrevet 23. april 2015 #5 Skrevet 23. april 2015 (endret) http://www.hippo.no/Hjem/Tidsplanlegging/Planleggingskalender/Kalender-Ukeplanlegger-2015-2016-Milj%C3%B8merket-Hippo-Resirkulert-papir9313-p0000054798 Vi har også en sånn i tillegg til at jeg har alt på telefonen. Eldste er såpass stor at det er greit for å sjekke kalenderen om han lurer på om det er noe som skjer og det er vanskelig om alt bare er på min telefon.... Endret 23. april 2015 av labine
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #6 Skrevet 23. april 2015 http://www.hippo.no/Hjem/Tidsplanlegging/Planleggingskalender/Kalender-Ukeplanlegger-2015-2016-Milj%C3%B8merket-Hippo-Resirkulert-papir9313-p0000054798 Vi har også en sånn i tillegg til at jeg har alt på telefonen. Eldste er såpass stor at det er greit for å sjekke kalenderen om han lurer på om det er noe som skjer og det er vanskelig om alt bare er på min telefon.... Derfor er Google sin så fin, for den kan man dele med ungene også slik at de får kalender på sin telefon Forutsatt at de har smarttelefon da, men det har vel de fleste barn på over 10 år nå. Anonymous poster hash: 61f5f...9af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå