Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Far bor i en leilighet som det lukter tydelig mugg i. Han har barna anhver helg og etter besøk hos han så hoster han veldig. Jeg har bestilt time til legen for å teste ho for astma. Det jeg lurer på. Hva får jeg gjort for å sørge for at hun ikke får mer problemer med hoste etter å se sin far? Har jeg noe å si? Anonymous poster hash: a47f8...e4e
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #2 Skrevet 23. april 2015 Vi bodde i mugg uten å vite det. Min eldste hosta og harka konstant. Slutta med en gang vi flytta! Anonymous poster hash: 78172...114
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #3 Skrevet 23. april 2015 Hm. Hos svigers lukter det mugg. Lukter av klærne til ungene når de har vært der osv. Har sluttet å si noe om det, det er sånn at du venner deg til lukta i huset ditt etter en stund så de merker ikke noe. Barna mine har ikke astmaplager da. Anonymous poster hash: 7cbfb...bfa
Isola&Lille+julegave Skrevet 23. april 2015 #4 Skrevet 23. april 2015 Barna må selvfølgelig ikke være i leiligheten til far før han har blitt kvitt mugget. Det er svært helseskadelig og astmaen hennes kan bli mye verre hvis hun fortsetter å bli eksponert for dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå