Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 noen som følger med på det, hva syns du? Så en episode og synes dama hadde en slitsom personlighet.. Anonymous poster hash: ed10c...90d
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #2 Skrevet 23. april 2015 Ser på det. Hun er veldig intens, men endel store mennesker er det. Anonymous poster hash: de2b2...127
LivetErEnLek Skrevet 23. april 2015 #3 Skrevet 23. april 2015 Synes hun er fantastisk søt jeg 😊. Følger ikke slavisk med, men har sett et par episoder.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #4 Skrevet 23. april 2015 Synes hun er søt og underholdende! Kunne tenkt meg å ha henne til venninne 😊 Anonymous poster hash: 7386d...ef6
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #5 Skrevet 23. april 2015 Ser på det. Hun er veldig intens, men endel store mennesker er det. Anonymous poster hash: de2b2...127 Akkurat som at en del slanke, anorektiske, lange, korte osv mennesker er det! Å bruke overvekt som grunn til at noen er intense vitner om lite refleksjoner rundt forskjellige mennesketyper! Anonymous poster hash: 8b135...9e6
Himmel og hav Skrevet 23. april 2015 #6 Skrevet 23. april 2015 Ser på det. Hun er veldig intens, men endel store mennesker er det. Anonymous poster hash: de2b2...127 Akkurat. Det er fordi når kiloene på kroppen øker så øker også intensiteten i personligheten din. Det er heldigvis sjelden det rammer normalvektige. Kristine Koht, for eksempel, gikk jo ned mange kilo for noen år siden, og jammen ble ikke intensiteten borte også...
SuperFries Skrevet 23. april 2015 #7 Skrevet 23. april 2015 Syns det er horribelt at man skal feire en så dødelig overvekt som hun har. Det er virkelig ikke noe å skryte av.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #8 Skrevet 23. april 2015 Jeg syns serien er underholdende. Jeg irriterer meg dog veldig over at hun skylder all overvekten sin på PCO. Selv om hun nå prøver å ta tak i overvekten sin gjennom dansing, så framkommer det tydelig i serien at hun ikke akkurat har et sunt kosthold. Men det er liksom ikke faktor i overvektsproblematikken hennes? Anonymous poster hash: 6cdca...f3b
Himmel og hav Skrevet 23. april 2015 #9 Skrevet 23. april 2015 Syns det er horribelt at man skal feire en så dødelig overvekt som hun har. Det er virkelig ikke noe å skryte av. Feire?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå