Gå til innhold

Kjønn: har magefølelsen din alltid stemt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller tok du feil noen gang? :) med førstemann tenkte jeg at det ER jente. Hadde ingen spesielle ønsker, men merket det bare. Det stemte. Er spent på hvordan det er med nr 2, om jeg tar feil eller ikke...

Anonymous poster hash: 675b2...a07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok feil på de tre første mine. Med nummer fire stemte det, men det var nok bare flaks 😉

Skrevet

Jeg tok rett med nr 1 og 2. Forskjellig kjønn. Nå med nr 3 er det enten jeg eller jordmor som har bomma ;)

Anonymous poster hash: 8455b...684

Skrevet

Aha :)

Skrevet

Jeg har hatt rett begge ganger ja. Nr 1 gutt og nr 2 jente.

Nå er jeg gravid med nr 3 og har en følelse for gutt. Tror ikke vi kommer til å vite det før fødsel denne gangen, så blir en stund å vente med å finne ut av det(er 8 uker nå)

Var gravid for noen mnd siden også og da hadde jeg ingen særlig følelse, det gikk galt da(MA) så det kan jo ha vært derfor.

Anonymous poster hash: 4b75c...d96
Skrevet

Jeg var helt sikker på jente, og det stemte😃

Skrevet

Ja, magefølelsen stemte for så vidt. Første gang var jeg helt sikker på at jeg hadde en gutt i magen min. Følelsen kom ikke før etter noen mnd, men før ordinær ul. Ble gutt gitt ;)

Andre gang var jeg mer usikker, men fikk ikke den "guttefølelsen" jeg hadde første gang, noe var liksom annerledes. Ble etterhvert mer og mer sikker på at det måtte gjemme seg en frøken inni magen min, og det gjorde det :)

Skrevet

Var sikker på at jeg hadde gutter begge gangene.

Hadde rett med den ene da. 😊

Anonymous poster hash: 38d17...cb1

Skrevet

Med nr 1 "vingla" jeg litt. Jeg drømte det var gutt gang på gang, og jeg var veldig innstilt på gutt - men samtidig tenkte jeg at "da blir det sikkert jente :P" Det ble GUTT.

Nå med nr 2 var jeg bombesikker på gutt, men så viste det seg at det er ei lita jente :)

Det morsomme er at med nr 1 ønsket jeg meg litt ekstra en gutt, og det ble det, og nå må jeg innrømme at jeg tenkte at det ville være gøy med ei jente - og det får jeg :)

Anonymous poster hash: 97946...cc3
Skrevet

Jeg sa "han" tidlig i svangerskapet. Det stemte :-) 

Skrevet

Med første var jeg overbevist om at var gutt, men magefølelsen min sa likevel at det var jente. Det var en jente. 
Med andremann så var jeg ordentlig delt. Jeg vekslet hele tiden. Jente, gutt, jente... Men jeg hellet mer og mer mot jente, jeg kunne ikke skjønne at jeg eventuelt skulle få en gutt. Det passet ikke, det stemte ikke. Det ble feil. Jeg kan ikke forklare det, men magefølelsen sa mer og mer at jeg ikke kom til å få gutt denne gangen. OUL viste jente :) Så får vi se om hun kommer ut som jente i mai/juni også, hehe ;)

Anonymous poster hash: e4326...138
Skrevet

Nei bommet begge gangene.

Skrevet

Har nok tatt kraftig feil. 

Har både ønsket meg, og vært skråsikker på at det var en jente i magen. Men etter to ul, hvorav den siste etterlot null tvil, så er det nok en gutt i vente ja. Det føles helt rart, og "feil" at det er gutt, men blir vel vant med det til slutt, om ikke før, så iallefall når han kommer.

Anonymous poster hash: a0f0e...f3d
Skrevet

Var overbevist om at det var gutt forrige gang. Det stemte :)

Nå har jeg termin i juni. Har en liten magefølelse på jente. Litt usikker på om det er fordi det hadde vært koselig med ei frøken også eller om det er magefølelsen. Men en lillebror er også hjertelig velkommen.

Alle rundt meg sier jente. Så blir spennende å se om et par mnd.!

Anonymous poster hash: 3cbc6...0ca

Skrevet

jeh hadde rett to av tre ganger.

Anonymous poster hash: 4bb37...12e
Skrevet

Jepp jeg hadde rett begge gangene :) 

Skrevet

Var bombesikker begge gangene, helt fra positiv test. Og begge gangene hadde jeg rett.

Anonymous poster hash: b4530...e21
Skrevet

Var helt sikker på at første var gutt, kunne ikke se for meg at jeg skulle få jente.

Det var jente, gitt ;)

Nr 2 trodde jeg var jente, der fikk jeg rett :)

Nå tror jeg igjen det blir jente, kan liksom ikke se for meg gutt !

Rart greier det der.

Skrevet (endret)

Min magefølelse var riktig begge gangene; der var en baby og ikke luft! Like lykkelig begge gangene ;)

Men jeg bommet fullstendig på alt det andre :)

(Måtte svare på noe derfor prater posting).

Endret av geitemarken
Skrevet

Min magefølelse var riktig begge gangene; der var en baby og ikke luft! Like lykkelig begge gangene ;)

Vet du ikke at denne tråden handler om kjønn?

Skrevet

Vet du ikke at denne tråden handler om kjønn?

Jepsi, pepsi :)

Skrevet

Vet du ikke at denne tråden handler om kjønn?Anonymous poster hash: 675b2...a07

Hvorfor svarer du ikke på det? :)

Skrevet

Magefølelsen har tatt feil to av to ganger :)

Anonymous poster hash: 1a5e7...194

Skrevet

Vet du ikke at denne tråden handler om kjønn?Anonymous poster hash: 675b2...a07
Hvorfor svarer du ikke på det? :)

Har gjort det :)

Skrevet

Tok feil tre av fire ganger ;)

Anonymous poster hash: 1e95d...57c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...