Gå til innhold

Huff brukte kvelden igår på å sortere

Anbefalte innlegg

Skrevet

En hel veske med regninger. Så sendte jeg e-post til alle kreditorer om et realistisk tilbud fra min side. Ikke mye per sak, men noe jeg kan klare å holde. Håper virkelig dette går nå.

Anonymous poster hash: 68a4b...b66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow!! Så flink du er!!! Utrolig bra at du tar tak i ting!! Håper det ordner seg for deg😁👍

Anonymous poster hash: 06b68...47d

Skrevet

Så godt det føles når det endelig er gjort. Har du mer igjen? I så fall håper jeg du fullfører jobben i dag.

Anonymous poster hash: e85da...c27

Skrevet

Kjempebra! Det er vanskelig å ta sånne grep,men når man først gjør det, er det bare deilig å få tilbake kontrollen! :)

Anonymous poster hash: 23f1b...67b

Skrevet

Kjempebra! Imponert over at du gjorde det. Jobber i "bransjen" selv og må si at det virker som om det er veldig vanskelig å komme seg opp av det mørke hullet og bare la seg drukne i regninger, fordi "det er så mange av dem og det er ikke noe vits", men det er det! Du viser vilje til å gjøre opp for deg, og det er mye verdt. Kreditorene ønsker heller ikke å måtte ta saker videre til forliksråd og namsmann om de kan unngå det. Lykke til!

Anonymous poster hash: af717...0a8
Skrevet

Har ikke mer igjen heldigvis :) nå venter jeg bare på Mail fra alle, allerede fått i gang tre avtaler så dette skal jeg klare! Takk for gode ord!

HI

Anonymous poster hash: 68a4b...b66

Skrevet

You go girl!

Anonymous poster hash: d2f81...c29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...