Gå til innhold

Hvor kan jeg ta kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å få oppkjørselen min asfaltert? Og hva koster det ca?

Anonymous poster hash: 29aae...d22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine foreldre hørte at strømselskapet skulle grave i gata, og tok kontakt og lurte på om de kunne asfaltere oppkjørselen vår i samme slengen når de skulle asfaltere gata igjen.

Da ble det vesentlig billigere, da de kun betalte for de få kvm med asfalt de skulle ha, og ikke for tilkjøring av utstyr osvosv.

Vet ikke hva de betalte, men om det skal være gravearbeid i nærheten av dere, så kan det være lurt å ta en telefon til selskapet som graver. Det verste du får er et nei.

Anonymous poster hash: 8f411...37b

Skrevet

Mine foreldre hørte at strømselskapet skulle grave i gata, og tok kontakt og lurte på om de kunne asfaltere oppkjørselen vår i samme slengen når de skulle asfaltere gata igjen.

Da ble det vesentlig billigere, da de kun betalte for de få kvm med asfalt de skulle ha, og ikke for tilkjøring av utstyr osvosv.

Vet ikke hva de betalte, men om det skal være gravearbeid i nærheten av dere, så kan det være lurt å ta en telefon til selskapet som graver. Det verste du får er et nei.

Anonymous poster hash: 8f411...37b

Hm, tviler på at det kommer til å skje i nærheten her jeg bor langt ute på landet. :s Det er bare grusvei overalt, så jeg vil ha asfalt på oppkjørselen her slik at barnet kan kjøre "gå-tractor" ute. Hvem er det som egentlig legger asfalt? Hi

Skrevet

Finnes det evt noe rimeligere alternativ? Hi

Skrevet (endret)

Jeg blir smått gal av dårlige overskrifter. Du vil få mange flere relevante klikk ved å nevne asfaltering. Nå kan innlegget ditt handle om alt fra blomster til barnevern til psykiske problemer til forsikring til nav til barnehagesøknad til utleie av lokaler and so on...

Vi asfalterte forøvrig utenfor hos oss for noen år siden. Stor gårdsplass og det kostet nesten 100 000. Aner ikke hva kvm-prisen var og hva som var tilkjøring av utstyr. Dessuten gjorde de ikke noe med bakken før de la asfalten. De brydde seg ikke om å legge hellingen en annen vei enn rett mot husveggen etc. Så hvis man vil ha firmaet til å gjøre en større jobb enn kun asfaltering så koster det en hel del.

Endret av Mandala
Skrevet

Jeg blir smått gal av dårlige overskrifter. Du vil få mange flere relevante klikk ved å nevne asfaltering. Nå kan innlegget ditt handle om alt fra blomster til barnevern til psykiske problemer til forsikring til nav til barnehagesøknad til utleie av lokaler and so on...

Vi asfalterte forøvrig utenfor hos oss for noen år siden. Stor gårdsplass og det kostet nesten 100 000. Aner ikke hva kvm-prisen var og hva som var tilkjøring av utstyr. Dessuten gjorde de ikke noe med bakken før de la asfalten. De brydde seg ikke om å legge hellingen en annen vei enn rett mot husveggen etc. Så hvis man vil ha firmaet til å gjøre en større jobb enn kun asfaltering så koster det en hel del.

:P Trodde ikke så mange ville åpne tråden om de så at den handlet om ... asfalt.... :P Men skjønner hva du mener!  ;)

Hmm. Høres ut som asfalt blir i dyreste laget for oss... Vi har ganske stor oppkjørsel. Får se oss om etter andre alternativer, men når man ikke har gjort noe lignende før, så er det ikke lett å vite hvor man skal lete heller...  Takk for svar! Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...