Gå til innhold

Dette kommer ikke til å gå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer for tiden ikke å ha sex. Kommer ikke til å bli bedre med årene, pga sykdom. Mannen sier det går bra osv, men han er pottesur hver dag det nærmer seg kveld. Spør meg om jeg har vondt, jeg sier ja, og han går taus og legger seg!

Dette kommer jo aldri til å gå! Har sagt flere ganger at jeg kommer aldri til å bli bra! Jeg kommer til å bli verre, og da får jeg ikke sexlyst! Har prøvd å bare la ham begynne selv om jeg ikke har lyst, men må avbryte, og da blir han iallfall sur! Gjennomfører jeg føler jeg meg som en dritt mens vi dei er på og etter. Kan bare ikke gjøre det.

Andre i min situasjon? Hva bør jeg gjøre? Har prøvd å la ham gå, men det vil han ikke uansett sier han.

Anonymous poster hash: b3980...233

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor klarer du ikke?

Anonymous poster hash: 4f402...467

Skrevet

Hvorfor klarer du ikke?

Anonymous poster hash: 4f402...467 [/quote

Smerter...

Skrevet

Smerter hvor?

Anonymous poster hash: 2f8f3...0cb

Skrevet

Smerter hvor?

Egentlig overalt. I alle ledd, hodet, magen..

Skrevet

Smerter hvor?

Egentlig overalt. I alle ledd, hodet, magen..

Okey, trodde du mente nedentil og da kunne jeg sagt noe om det, men det var ikke det dessverre :/

Skrevet

Jeg har noen revmatiske diagnoser, og lever med mye smerter. Vi kan ikke ha sex "når som helst", men vi har god sex!

Varme hjelper på leddene mine. Det vet mannen min. Han tapper gjerne et varmt bad til meg eller sprengfyrer i ovnen så jeg blir mykere i leddene. Jeg tar gjerne en ekstra dose smertestillende også, når jeg skjønner hva mannen har planer om.

Ellers handler det om å være mentalt klar. Kysse og kose med hverandre til vi er skikkelig kåte, gjerne en runde med oralsex til jeg kommer første gang, før han kommer inn i meg. Omtenksom mann, og stillinger som er skånsomme mot smerter.

Anbefaler deg å tipse mannen din om hva du trenger fra ham for å kunne nyte sex, og at dere må gjøre det beste ut av de gode dagene, og han må respektere de dagene det ikke er aktuelt. Da kan dere heller sette pris på hverandre på andre måter.

Anonymous poster hash: 35c8a...c83

Skrevet

Vi har sex likevel, jeg trenger også nærhet, kos og sex selv om jeg har smerter og er kronisk syk.

Heldigvis finnes det mye gode smertestillende. Det hender vi må skifte stilling fordi jeg får akutt grusomt vondt i f.eks hofteleddet, men de fortsetter vi i en annen stilling. Liggende på siden med mannen bakfra (spooning) fungerer som oftest greit selv i dårlige perioder.

Vi har ikke sex hver dag nei, men vi prøver å få til minst en gang i uken.

Anonymous poster hash: 071ad...b4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...