Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Altså, du satt på peppes, spiste nachochips og drakk cola til, mens du dibbet og spilte fb spill om hverandre. Så anonym.. hehe.. Anonymous poster hash: 480c0...188
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Wow . Hvilken skade skjedd? Hva kalte hun seg ? Hva skrev hun? Anonymous poster hash: 96e5a...34a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Det var nok heller dessverre måten hun fremstilte seg selv:/ Anonymous poster hash: 480c0...188
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Satt du så nærme? Visste du nok om henne til å vite bedre? Eller var hun "Harry" fordi hun satt på DiB ? Sånn som deg? bare lurer Anonymous poster hash: 96e5a...34a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 ??? Anonymous poster hash: 7995a...92c
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Fremstilte seg som supersunn? Anonymous poster hash: 07e75...e57
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #7 Skrevet 22. april 2015 Haha jeg prøver alltid å sitte sånn at andre ikke ser skjermen om jeg er på dib på offentlige steder, spesielt på lekeland og lignende. Tenker at sjansen er stor for at noen kjenner igjen og skjønner hvilken side jeg er på, og det er litt flaut. På den annen side - om de kjenner den igjen betyr det jo at de er her selv. Anonymous poster hash: d58ce...14f
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #8 Skrevet 23. april 2015 Det at man sitter på dib i seg selv er nok ikke problemet, men når du veier ca 170 kg, såvidt får plass mellom bordet og benken du sitter på, drikker cola og spiser chips mens du dibber og spiller fb spill en tidlig ettermiddag er egentlig bare ett trist syn. Anonymous poster hash: 480c0...188
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. april 2015 #9 Skrevet 23. april 2015 Jeg må alltid lukke dib om jeg skal ta screen shot også, for det ser så himla dumt og suspekt ut med den fanen som kaller seg anonymforum! Det er et forferdelig navn!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #10 Skrevet 23. april 2015 Det at man sitter på dib i seg selv er nok ikke problemet, men når du veier ca 170 kg, såvidt får plass mellom bordet og benken du sitter på, drikker cola og spiser chips mens du dibber og spiller fb spill en tidlig ettermiddag er egentlig bare ett trist syn. Anonymous poster hash: 480c0...188 DU er et trist syn. At du klarer å lire av deg noe sånt! Anonymous poster hash: 34a56...f00
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #11 Skrevet 23. april 2015 Det at man sitter på dib i seg selv er nok ikke problemet, men når du veier ca 170 kg, såvidt får plass mellom bordet og benken du sitter på, drikker cola og spiser chips mens du dibber og spiller fb spill en tidlig ettermiddag er egentlig bare ett trist syn. Anonymous poster hash: 480c0...188 DU er et trist syn. At du klarer å lire av deg noe sånt! Anonymous poster hash: 34a56...f00 Jeg er ett trist syn fordi jeg syns det er trist at folk ikke klarer å ta grep? Ok. Anonymous poster hash: 480c0...188
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #12 Skrevet 23. april 2015 Det at man sitter på dib i seg selv er nok ikke problemet, men når du veier ca 170 kg, såvidt får plass mellom bordet og benken du sitter på, drikker cola og spiser chips mens du dibber og spiller fb spill en tidlig ettermiddag er egentlig bare ett trist syn. Anonymous poster hash: 480c0...188 DU er et trist syn. At du klarer å lire av deg noe sånt!Anonymous poster hash: 34a56...f00 Jeg er ett trist syn fordi jeg syns det er trist at folk ikke klarer å ta grep? Ok.Anonymous poster hash: 480c0...188 Gjør du deg til, eller? Du er trist fordi duå sitter og dømmer andre og i tillegg oppretter en egen tråd om vedkommende på internett!At jeg i det heletatt må fortelle deg det.. Anonymous poster hash: 34a56...f00
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #13 Skrevet 23. april 2015 Det at man sitter på dib i seg selv er nok ikke problemet, men når du veier ca 170 kg, såvidt får plass mellom bordet og benken du sitter på, drikker cola og spiser chips mens du dibber og spiller fb spill en tidlig ettermiddag er egentlig bare ett trist syn. Anonymous poster hash: 480c0...188 DU er et trist syn. At du klarer å lire av deg noe sånt!Anonymous poster hash: 34a56...f00 Jeg er ett trist syn fordi jeg syns det er trist at folk ikke klarer å ta grep? Ok.Anonymous poster hash: 480c0...188 Gjør du deg til, eller? Du er trist fordi duå sitter og dømmer andre og i tillegg oppretter en egen tråd om vedkommende på internett!At jeg i det heletatt må fortelle deg det.. Anonymous poster hash: 34a56...f00 En spade er fortsatt en spade. Det er trist at det skal ties ihjel. Anonymous poster hash: 480c0...188
Mandala Skrevet 23. april 2015 #14 Skrevet 23. april 2015 Hva gjorde du der? Hvordan satt du, hva spiste og drakk du?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #15 Skrevet 23. april 2015 Er det bare jeg som ikke skjønner bæret? Hvem satt på dib? Og hvorfor var det rart at hun spiste når hun var på Peppes? Hva gjør du når du er der da? Og hvorfor skal det diskuteres her? Anonymous poster hash: 13411...2a2
BareMas Skrevet 23. april 2015 #16 Skrevet 23. april 2015 Hva gjorde du der? Hvordan satt du, hva spiste og drakk du?Hun satt pent og pyntelig, med god plass mellom bordet og stolen. Hun spiste nok en liten salat, dressing on the side, og drakk vann. Spiste gaaaaaraaaaantert ikke opp alt, tenk hvordan det ville tatt seg ut!!
mamma_bergen Skrevet 23. april 2015 #17 Skrevet 23. april 2015 Er det bare jeg som ikke skjønner bæret? Hvem satt på dib? Og hvorfor var det rart at hun spiste når hun var på Peppes? Hva gjør du når du er der da? Og hvorfor skal det diskuteres her? Anonymous poster hash: 13411...2a2 Vi er i grunnen to som ikke skjønner det da..Men tro hi har fersket en annen dib-bruker?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #18 Skrevet 23. april 2015 Er dette noe å diskutere? Alle vet jo at det er folk på dib. Merkelig. Anonymous poster hash: 7679c...a63
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #19 Skrevet 23. april 2015 Hva gjorde du der? Hvordan satt du, hva spiste og drakk du?Hun satt pent og pyntelig, med god plass mellom bordet og stolen. Hun spiste nok en liten salat, dressing on the side, og drakk vann. Spiste gaaaaaraaaaantert ikke opp alt, tenk hvordan det ville tatt seg ut!!God plass mellom bordet og benken har jeg da jeg heldigvis ikke veier 170kg. Og det stemmer nok også at det var en liten salat oppå pizzaen min, ekstra dressing on the side, må jo ha noe å dyppe i. Brus liker jeg ikke så da er vann eneste alternativ. De ekle krutongene ble selvfølgelig lagt til side da jeg glemte å bestille uten. Og jeg var der etter en begravelse med venner. Jeg satt heldigvis ikke der å spiste på meg enda mer og spilte spill når jeg egentlig burde tatt grep før jeg tar livet av meg selv med livsstilen min😯 Anonymous poster hash: 480c0...188
Fandens Oldemor Skrevet 23. april 2015 #20 Skrevet 23. april 2015 For et sært utspill fra din side, HI.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #21 Skrevet 23. april 2015 Det var cola light jeg drakk og ikke cola Hilsen dibba på Peppes Anonymous poster hash: 396c9...3b6
BareMas Skrevet 23. april 2015 #22 Skrevet 23. april 2015 Hva gjorde du der? Hvordan satt du, hva spiste og drakk du?Hun satt pent og pyntelig, med god plass mellom bordet og stolen. Hun spiste nok en liten salat, dressing on the side, og drakk vann. Spiste gaaaaaraaaaantert ikke opp alt, tenk hvordan det ville tatt seg ut!!God plass mellom bordet og benken har jeg da jeg heldigvis ikke veier 170kg. Og det stemmer nok også at det var en liten salat oppå pizzaen min, ekstra dressing on the side, må jo ha noe å dyppe i. Brus liker jeg ikke så da er vann eneste alternativ. De ekle krutongene ble selvfølgelig lagt til side da jeg glemte å bestille uten. Og jeg var der etter en begravelse med venner. Jeg satt heldigvis ikke der å spiste på meg enda mer og spilte spill når jeg egentlig burde tatt grep før jeg tar livet av meg selv med livsstilen min😯 Anonymous poster hash: 480c0...188 Samme hva du så og hvilket inntrykk du har gjort deg om dette mennesket, husk at du bare har sett en times tid av hennes liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå