mammalie Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Jeg kom nettopp hjem fra kino med mannen, og det som skulle være en koselig kveld bare oss to, ble til en grusomt stressende kveld. Bak oss satt nemlig en gutt i midten av tenårene, og gresset på en svær bøtte med popcorn. Han hadde en konstant strøm av popcorn inn i munnen gjennom hele filmen, og tygde og smattet med munnen åpen hele tiden. Jeg tror ikke den munnen var lukket fra han satt seg ned til han gikk. Og på andre siden av mannen min satt en fyr og presset inn svære never med popcorn, det drysset nedover klærne og til og med bort på min kjære. Også han smattet så jeg trodde jeg skulle bli gal. Jeg har aldri opplevd makan til høylytt tygging i den kinosalen. Har opplevd det et par ganger før også, men aldri så gale. Men det jeg lurer på er; er det lov å si at folk må lukke munnen eller dempe tyggingen sin? Eller er det totalt sosialt uakseptabelt, og jeg bør bare suck it up..? Hilsen kinogåer med ømfintlige ører ;P
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Oj, må ha vært lav lyd på filmen. Har aldri hørt noen tygge på kino. Tror ikke at jeg hadde turt å si fra, er litt feig Anonymous poster hash: 41afe...847
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Popcorn, knitrende poser og kino går hånd i hånd. Liker du ikke det er ikke kino for deg.. Anonymous poster hash: 77758...bf6
Leirha Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Det hlres ut som meg Jeg har overømfintlig hørsel, det er et realt problem for meg.Jeg klarer faktisk ikke gå på kino nettopp pga det.Er en av dem som konstant må snakke til tenåringer som hvisker og tisker høylytt... OG poppkornknasking blir jeg så vannvittig sprø av at jeg har ikke ord.SÅ derfor går jeg sjeldent på kino.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Du kan ha sittet ved siden av mannen min.......😩 Anonymous poster hash: e4d63...bbb
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Ja, ja. Neste gang får du ha med deg øreplugger. Anonymous poster hash: de70a...085
mammalie Skrevet 22. april 2015 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2015 Hehe, godt å høre at jeg ikke er alene, da:P Knitring plager meg ikke i det hele tatt, men det er den ekstreme tyggingen med åpen munn. Det er en stygg uvane, og egentlig synes jeg at folk som gjør det, bør bli fortalt at det ikke er dannet å gjøre. Selv har jeg vokst opp med en far som nesten tygde oss ut av huset, haha! Der var det om å gjøre å spise opp alt som laget over gjennomsnittet lyd før han kom hjem. Kan være derfor jeg er litt sensitiv for lyd, kanskje, hehe! Men jeg tror nok ikke jeg tør å si ifra, siden det ser ut til at ingen andre hadde turt, heller;) Men det er fryktelig irriterende og uhøflig for det om
mammalie Skrevet 22. april 2015 Forfatter #8 Skrevet 22. april 2015 Ja, ja. Neste gang får du ha med deg øreplugger. Anonymous poster hash: de70a...085 Hahaha, du, jeg fant faktisk konsertpluggene mine i vesken min. Guttungen tygde så høyt at selv ikke det hjalp!! Haha, det er helt latterlig hvor høyt han tygde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå