Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Jeg og barnefar har hatt en "pause" på litt over tre år og i går spurte han meg om vi ikke bare skulle flytte sammen og gifte oss etterhvert?? Fikk helt sjokk jeg... Hva betyr det? Elsker han meg? Er jeg hans store kjærlighet? (Jeg er i slutten av tyve årene og han i begynnelsen av tredveårene) Jeg har ikke svar han ennå, men HVA svarer jeg til noe slikt? Anonymous poster hash: 3718a...508
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Pause? Dere har ikke vært sammen i tre år. Nå vil han prøve igjen. Hva svarer du? Det kommer an på hva du vil, det. Lykke til. Anonymous poster hash: 9a150...f58
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 vil du gifte deg? - Ja ikke? - nei Anonymous poster hash: b61e3...6c0
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Det viktigste er om du elsker ham. Min store kjærlighet og jeg fant hverandre igjen, men det var "bare" et halvt år etter at jeg flyttet ut... Anonymous poster hash: e47c6...4c8
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Hva vil du da? Anonymous poster hash: 90005...141
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 HI her. Jeg er litt usikker, men også sikker. Ble bare satt ut av han han nevnte at vi skulle gifte oss etterhvert, var det jeg reagerte mest på. Jeg selv har aldri nevnt det for han. Synes det var litt merkelig at det kom så plutselig. Vet ikke. Han har vel tenkt på det kanskje?! Anonymous poster hash: 3718a...508
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. april 2015 #7 Skrevet 22. april 2015 Jeg gikk fra mannen etter nesten 8 år og 2 barn sammen. Vi hadde begge flørter i ettertid. En dag fant jeg bare ut at det er han jeg vil ha. Det tok litt tid før kroppen/hodet forsto hva hjertet sa, men en dag merka jeg at jeg ikke kunne nekte for det. Jeg gikk ikke så drastisk til verks som det du forteller om, men etter ca. 2 år fra hverandre satset vi alt, kjøpte hus og giftet oss. Dette er nå faktisk 4 år siden. Jeg angrer ikke, men hadde kanskje valgt annerledes dersom jeg visste alt jeg vet nå. Det er kun hjertet og litt magefølelsen som kan hjelpe deg her Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå