Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Vi har per idag alle våre forsikringer; 2 biler, hus, innbo, helårs reiseforsikring hos If. Aldri hatt noen problem der, god kundebehandling når vi har trengt det, vi har egen kontaktperson og alt er fint. Banken vår på lån, spare- og brukskonto etc er Dnb hvor vi er like fornøyd med kontaktperson, betingelser etc. Dnb er nå veldig ivrig på å få oss til å flytte alle forsikringer til de og matcher godt på pris. Men allikevel kvier jeg meg for å bytte når vi er så fornøyde selv om vi kan få det 10% billigere. Har noen av dere erfaringer fra Dnb forsikring dere kan dele? Takker for svar! Anonymous poster hash: 08a00...d22
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 DnB hadde avtalen med Akademikerne, de hadde steike bra tilbud. De forlenget da avtalen for oss de kunne miste til Store rand. Vel vi er flere på jobben som har avtale med DnB. En kollega som ble påkjørt og fikk skade på din bil er misfornøyd. Jeg fikk skade på min bil, ikke fornøyd. Hadde en reiseforsikrings sak også, kjempe fornøyd. Hadde if.... Tidligere, var veldig fornøyd med de. Men har ikke hatt annen skade der enn steinsprut i ri frontrute. Anonymous poster hash: e9e11...10a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Nei, det er jo først når man har en skade at man får testet kundebehandlingen og skade vil man jo ikke ha!? Klarer vel ta en avgjørelse etterhvert! Hi Anonymous poster hash: 08a00...d22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå