Gå til innhold

Vesketips? Trenger en stor veske.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha en klassisk lekker veske som kan brukes til hverdags med plass til bærbar pc (en ganske liten, tror den er 11 tommer), samt noen tynne plastmapper.

Altså både jobb og privat i ett :)

Forslag? Og gjerne linker også :)

Anonymous poster hash: 2ed9c...8a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger sekk, ikke veske.

Anonymous poster hash: b19b5...618

Skrevet

Du trenger sekk, ikke veske.

Takk for forslag, men nei, jeg har en jobb som ikke helt egner seg for sekk ;)

Skrevet

Dixie!👍

Anonymous poster hash: e687e...ccc

Skrevet

Du trenger sekk, ikke veske.Anonymous poster hash: b19b5...618

Takk for forslag, men nei, jeg har en jobb som ikke helt egner seg for sekk ;)Anonymous poster hash: 2ed9c...8a1

Det finnes da ingen jobb der du ikke kan bruke sekk! Regner med at du ikke skal gå og bære på vesken /sekken mens du jobber.

Skrevet

Takk for forslag, men nei, jeg har en jobb som ikke helt egner seg for sekk ;)Anonymous poster hash: 2ed9c...8a1
Det finnes da ingen jobb der du ikke kan bruke sekk! Regner med at du ikke skal gå og bære på vesken /sekken mens du jobber.

Det finnes da jobber hvor en stor del av arbeidsdagen er å oppsøke kunder i forbindelse med møter etc, hvor det er viktig å være representabel.

Anonymous poster hash: bff31...b0d

Skrevet

Det finnes da ingen jobb der du ikke kan bruke sekk! Regner med at du ikke skal gå og bære på vesken /sekken mens du jobber. Anonymous poster hash: b19b5...618

Det finnes da jobber hvor en stor del av arbeidsdagen er å oppsøke kunder i forbindelse med møter etc, hvor det er viktig å være representabel.Anonymous poster hash: bff31...b0d

Og presentabel er man ikke med sekk? Tøys!

Skrevet

Det finnes da ingen jobb der du ikke kan bruke sekk! Regner med at du ikke skal gå og bære på vesken /sekken mens du jobber. Anonymous poster hash: b19b5...618
Det finnes da jobber hvor en stor del av arbeidsdagen er å oppsøke kunder i forbindelse med møter etc, hvor det er viktig å være representabel.Anonymous poster hash: bff31...b0d
Og presentabel er man ikke med sekk? Tøys!

Jeg syns ikke det nei, uansett hvor stilig min sekk er :) Jeg er i møter hos kunder hver dag, og føler meg rimelig teit når jeg kommer med hendene fulle av både vesken og en PC-bag fra helv*** som knirker verre enn en gammel låvedør. Skulle dermed altså kombinert dem på en stilig måte, og ønsker ikke sekk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...