Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Jeg sliter med menstruasjonsforstyrrelser for tiden.. Menstruasjonen har vært borte en tid, ca et år, før den kom tilbake for noen mnd siden. Etter det har det egentlig blødd litt nå å da, først yderst lite i 3 dager sånn ca et par uker før jeg egentlig skulle hatt mensen på, deretter 1 dag med litt mer blod når mensen egentlig skulle kommet. En uke etter fikk jeg en 3 dagers blødning som virker litt som mensen. Slo meg litt til ro med at kroppen bare hadde prøvd å få igang mensen, men så begynnte jeg å blø litt igjen to dager ETTER det igjen!! 1 dag og så var det over. Jeg blir gal.. Årsaken til at den forsvant i utg punktet var antagelig hard trening, dårlig kosthold, mye stress og lite søvn.. Men det siste halve året har jeg vært mer nøye på kostholdet og trener smartere (mindre), men er fortsatt en del stress og lite søvn.. Kjenner jeg er litt engstelig for at det skal være noe skummelt, men håper jo det skal skyldes noe uskyldig som stress og lite søvn, og at kroppen jobber med å komme i lage igjen.. Går ikke på noen form for prevensjon. Er det noen som har erfaring om hvordan mensen oppførte seg etter å ha vært borte en stund? Har vært til legen for blodprøver, men klarer ikke slutte tenke katastofe-tanker.. Anonymous poster hash: ba575...a05
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Ta en GU og celleprøve for sikkerhets skyld. Det er sikkert pga slankingen. Anonymous poster hash: a3d8e...d72
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Ta en GU og celleprøve for sikkerhets skyld. Det er sikkert pga slankingen. Anonymous poster hash: a3d8e...d72 Vel, jeg har ikke slanket meg.. Ikke med viten å vilje ihvertfall, og vekten har holdt seg høvelig stabil inneonfor normalområdet... Tok GU og celleprøve som var helt fin for halvannet år siden. Hvor raskt kan det oppstå forandringer? Skal be om GU når jeg ringer å får svarene på blodprøvene.. Men dauer litt av å vente... Anonymous poster hash: ba575...a05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå