Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Jeg er syk og hun kom med en gang hun fikk vite det. Hun ryddet og vasket kjøkken/stue og satt på en klesvask. Hun la sammen klær og serverte meg lunsj. Så hentet hun alle barna i barnehagen, hjalp dem med håndvask/klesskift og ga dem masse deilig frukt. Deretter dro hun til butikken, handlet og laget middag. Så kom mannen hjem og overtok. Takk og lov for god hjelp når man virkelig trenger det. Flere med snille mammaer? Anonymous poster hash: 0540c...e6f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Skulle ønske min mamma var sånn og, hun var her en gang jeg var syk. Jeg spurte hva vi skulle ha til middag, da sa hun: lag noe som er enkelt for deg.. Stemoren min derimot, er sånn som moren din. Anonymous poster hash: 1b2fb...fed
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Herlig! Jeg har også en slik mamma ❤️ Anonymous poster hash: a295a...471
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 min mamma tok seg fri fra jobben for å bli med meg på UL i dag. mannen måtte jobbe å jeg var veldig nervøs så ville ikke gå alene. etter på spiste vi middag & shoppet litt. er lenge siden vi har hat en ordentlig jente dag bare hun å jeg. kjempe kos! setter utrolig pris på at vi har muligheten til å gjøre sånne ting sammen av og til. Anonymous poster hash: 0e3da...3c4
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 min mamma tok seg fri fra jobben for å bli med meg på UL i dag. mannen måtte jobbe å jeg var veldig nervøs så ville ikke gå alene. etter på spiste vi middag & shoppet litt. er lenge siden vi har hat en ordentlig jente dag bare hun å jeg. kjempe kos! setter utrolig pris på at vi har muligheten til å gjøre sånne ting sammen av og til. Anonymous poster hash: 0e3da...3c4 Så koselig. Det hørtes ut som en fin dag. 😊 Hi Anonymous poster hash: 0540c...e6f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Skulle ønske min mamma var sånn og, hun var her en gang jeg var syk. Jeg spurte hva vi skulle ha til middag, da sa hun: lag noe som er enkelt for deg.. Stemoren min derimot, er sånn som moren din. Anonymous poster hash: 1b2fb...fed Uff, det var litt trist. Håper du har et godt forhold til stemoren din, da. 😊 Anonymous poster hash: 0540c...e6f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #7 Skrevet 22. april 2015 Har også en sånn mamma 💜 stiller alltid opp og er min bestevenn her i verden 💜 noen ganger er mamma det eneste som duger, når verden er grusom hjelper det å bare kunne gråte hos mamma 😂 Anonymous poster hash: 4931c...e2f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #8 Skrevet 22. april 2015 Har ingen mamma, men har en mormor som er slik. Stiller opp og har et stort hjerte ❤️ Anonymous poster hash: f25d7...9c2
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #10 Skrevet 22. april 2015 Har også en mamma som er sånn ❤️ og jeg er selvfølgelig like hjelpsom tilbake hvis og/eller når hun måtte trenge det ❤️ Anonymous poster hash: 33d5c...047
hilde og gutta Skrevet 22. april 2015 #11 Skrevet 22. april 2015 Min mamma kommer hit vär gang jeg får cellegifter. Da tar hun hånd om barna. Den eldste i barnehagen og passer bebisen på dagen. Hun rydder og gjör. Hu andre saker som jeg ikke klarer. Hun er her da i 1 uke av gangen. Vär 3 uke. Hun bor i Oslo og jeg i Stockholm. Mine foreldre har leid seg en kjeller leilighet som de sover i når de er her. Er så glad i min mamma som kan stille opp når jeg er så sjuk som jeg er nå.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #12 Skrevet 22. april 2015 Min mamma kommer hit vär gang jeg får cellegifter. Da tar hun hånd om barna. Den eldste i barnehagen og passer bebisen på dagen. Hun rydder og gjör. Hu andre saker som jeg ikke klarer. Hun er her da i 1 uke av gangen. Vär 3 uke. Hun bor i Oslo og jeg i Stockholm. Mine foreldre har leid seg en kjeller leilighet som de sover i når de er her. Er så glad i min mamma som kan stille opp når jeg er så sjuk som jeg er nå. Så godt å høre at du får så god hjelp når du har det så tøft. Sender deg mange gode tanker og ønsker om snarlig bedring av situasjonen. Klem💜 Anonymous poster hash: 0540c...e6f
mammalie Skrevet 22. april 2015 #13 Skrevet 22. april 2015 Jeg også har en fantastisk mamma!!! Hun er min aller beste venn, og det er hjerteskjærende at hun bor 10 timer unna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå