amandine Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Hva er det med voksne folk som tillater seg å kjefte på dommeren på 12 år på fotballkamp? Snakker om å gå foran med et godt eksempel!?! Skulle vært kringlevridd, skulle de! Mannfolk! Hrmpf.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Jeg var på en kamp en gang hvor treneren på det andre laget ropte ting som "gå etter nummer 12, hun er den dårligste" og masse andre skikkelig negative ting om motspillerne, i pausen brukte han tida på å fortelle spillerne om hvor partisk dommeren var osv. Han hadde ingen positive kommentarer ala "godt forsøk Anne", men derimot kun "Anne for helvete, du må sentre til Oda". Jeg prøvde først å bare se litt stygt på ham, før jeg gikk over til å høylytt kommentere til mannen min om hvordan man ikke kunne behandle tolvåringer slikt (treneren stod rett ved siden av oss). Tilslutt ble jeg så sint at jeg freste til treneren at enten så sier du noe positivt, eller så holder du kjeft. Da bare så han sint på meg, og fortsatte tiraden sin. Det rare var at foreldrene på det andre laget tydeligvis syntes at detvar helt greit at han skjelte ut deres tolvåringer over småting og at han ropte ting som "gå i, gå i" om en takling (noe som jo er normalt), for å så rope "super takling Ina", når motspilleren gikk av banen med skade (noe som jo virkelig ikke er normalt i mine øyne ). Der og da tenkte jeg at mine unger, de får begynne i speideren. Eller en annen aktivitet uten konkurranse. Anonymous poster hash: 2d8c3...468
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå