Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Jeg testet positivt idag!! Jeg og samboeren har vært barnløse i 7 år. Jeg har pco, og har ikke hatt mensen tidligere ol. Gikk ned 37kg, og fikk regelmessig syklus igjen. Og idag testa jeg positivt.. Jeg klarer ikke å tro det!!!! Nå er jeg livredd for å miste såklart.. Fikk litt brunt på papiret da jeg tørka meg idag. Uff :( Anonymous poster hash: a461d...edc
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Gratulerer så mye! Skal krysse alt jeg har for deg. Anonymous poster hash: e0ab5...a9a
beef sister Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Gratulerer! Krysser fingrene for at det går bra!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Tusen takk alle! Her er testen. Anonymous poster hash: a461d...edc Anonymous poster hash: a461d...edc
*Nøtta* Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Gratulerer så masse! Litt brunt på papiret er ingenting å bry seg om, det trenger ikke bety at du mister. Det er mest sannsynlig blodrester av en festeblødning. Du kan komme til å oppleve flere blodspor på papiret fremover svangerskapet, men det trenger ikke bety at du mister. Bare husk det. jeg krysser fingrene for dere alle tre.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #7 Skrevet 22. april 2015 Herlig!! Gratulerer så mye! Brundt blod er ikke farlig, slimhinnene er veldig sårbare som gravid så man blør lett. Noen blør f.eks etter sex når de er gravide. Jeg blødde ikke av det når jeg var gravid men jeg måtte slutte å bruke tanntråd fordi jeg fossblødde av det, så ut som et skikkelig blodbad i vasken og at jeg hadde fått bank Noen blør også litt fra underlivet uten at de vet hvorfor. Blir du mye og/eller har smerter som ikke bare er "mensmurring" så ringer du legen. Jeg hadde mensmurringer fra dagen før ikm til ungen ble født, har før hatt en spontanabort og det var vondere og en del blod. Mest sannsynlig går det helt fint! Anonymous poster hash: 1fbf1...75c
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #8 Skrevet 22. april 2015 Tusen takk for beroligende svar!! <3 <3 <3 Jeg er så spent. Har så lyst til å bare spole fram til uke 12! hehe Hi Anonymous poster hash: a461d...edc
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #9 Skrevet 22. april 2015 Gratulerer 💖 Anonymous poster hash: fb8ca...b33
Mumua Skrevet 22. april 2015 #10 Skrevet 22. april 2015 Gratulerer så mye, skal krysse alt jeg har for at dette går bra Jeg har ikke blødd fra underlivet etter jeg ble gravid, men har blødd MYE neseblod noe som jeg aldri gjør ellers. Så det er helt klart at man er litt mer utsatt for sånt som gravid Testen din var jo knallfin så dette ser bra ut
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #11 Skrevet 22. april 2015 Gratulerer! Forstår godt hvordan du føler det, var selv ufrivillig barnløse i 3 år før spiren satt med hjelp av ivf. Jeg var også kjempe redd for å miste, og jeg turte egentlig ikke glede meg over graviditeten i starten fordi jeg tenkte det nesten var for godt til å være sant, og at noe sikkert ville skje. Nå sitter jeg her i 30 uke med magen og rosa babytøy, og gleder meg til å møte den lille Det går nok bra for deg også :) Anonymous poster hash: 1cc24...233
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #12 Skrevet 22. april 2015 Gratulerer! Skjønner godt at du er redd for å miste, jeg hadde samme følelsen da jeg endelig testet positivt etter omtrent like lang tid. Jeg tenkte at det er for godt til å være sant, nå skjer det sikkert noe fælt snart. Men alt gikk helt fint. Til tross for blødninger store deler av svangerskapet. Jeg har forresten også pco. Anonymous poster hash: 18716...897
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #13 Skrevet 22. april 2015 Tusen takk for beroligende svar <3 Dere er gode! Anonymous poster hash: a461d...edc
Mamma_til_2 Skrevet 22. april 2015 #15 Skrevet 22. april 2015 Gratulere masse og testen din var sterk positiv så det et nok rester fra fesreblødni g du opplever, husk og at slimhinnene er veldig tynne nå så de blør lett ☺
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #16 Skrevet 22. april 2015 Tusen takk mamma til 2 <3 Anonymous poster hash: a461d...edc
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #22 Skrevet 22. april 2015 Gratulerer så mye! Jeg har hatt litt brun utflod rundt IKM og uke 6 (?) hver graviditet (4). Krysser fingre for deg!! Anonymous poster hash: e3d75...450
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå