Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Det er klart, det er flere faktorer som gjør at jeg ble dritsur, fordi jeg mener han ikke bryr seg dritten om meg i utg.Pkt. Kun seg selv. Nuvel, mannen skulle rydde før vaskedama skulle komme i dag. Jeg var sliten i går kveld grunnet en venninne som har opplevd en stor krise og jeg hjelper henne dagen lang, selvfølgelig! Mannen spør om jeg ikke snart skal rydde! Jeg sier jeg er litt sliten akkurat nå, kom hjem kl 22 for fem min siden og vil hvile beina litt. Han går da opp og samler alle tingene mine i en pose og stapper alt oppi og hiver inn på boden. Oppi der lå klokka mi til 1500kr, ullkåpa mi, all sminken min blanda i en pose det i utgpkt lå to malingdunker i. Brunkremen var uten lokk! Telefonen til arvingen lå også oppi der. Jeg ble kjempelei meg og følte dette symboliserte hvordan han ser på meg, som en dritt! Hans respons var bare: herregud, hvordan kunne jeg vite at d var maling oppi der?? Vi er dessverre godt voksne og jeg tenker daglig på å gå fra dette.. Hvordan hadde du reagert? Anonymous poster hash: c1a80...e41
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Hiv tingene han i samme pose rist godt og se hvordan han reagerer. Anonymous poster hash: 8a543...3b7
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Hiv tingene han i samme pose rist godt og se hvordan han reagerer. Anonymous poster hash: 8a543...3b7 Jeg tok tak i en kleshaug som var hans og skulle gjøre nettopp dette, da ble han illsint og forsøkte å presse meg utafor trappa.. ( ungene var borte altså, hadde svelget kamelen om de var her) Anonymous poster hash: c1a80...e41
LeTwinsA Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Tenker det er bra dere har vaskehjelp ellers hadde dere vell drept hverande
Gjest #besserwisserjeg..? Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Tenker det er bra dere har vaskehjelp ellers hadde dere vell drept hverande Dagens kommentar!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Hiv tingene han i samme pose rist godt og se hvordan han reagerer. Anonymous poster hash: 8a543...3b7 Jeg tok tak i en kleshaug som var hans og skulle gjøre nettopp dette, da ble han illsint og forsøkte å presse meg utafor trappa.. ( ungene var borte altså, hadde svelget kamelen om de var her) Anonymous poster hash: c1a80...e41 Prøvde han virkelig å dytte deg utfor trappa? Noe alvorlig galt med denne fyren. Anonymous poster hash: 8a543...3b7
Gjest #besserwisserjeg..? Skrevet 22. april 2015 #7 Skrevet 22. april 2015 For et radarpar, ser neesten ut som dere fortjener hverandre 💑
Elsker livet Skrevet 22. april 2015 #8 Skrevet 22. april 2015 Jeg hadde ikke bare blitt sur, jeg hadde blitt veldig usikker på mannen. Han høres ikke helt stabil ut.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #9 Skrevet 22. april 2015 Jeg hadde ikke blitt sur, jeg hadde blitt fly forbanna. Jeg ville også seriøst revurdert forholdet hvis mannen hadde prøvd å dytte meg ned trappa (!). Har han respekt for deg i det hele tatt? Hvis ikke, er det virkelig noe du har lyst til at barna dine skal lære er greit...? Anonymous poster hash: ed111...6f3
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #10 Skrevet 22. april 2015 Spammeren er tilbake.... Anonymous poster hash: 6367b...c1a
beef sister Skrevet 22. april 2015 #11 Skrevet 22. april 2015 Jeg kunne nok blitt mer enn sur for det du skriver i hovedinnlegget, men det er bare snakk om ting. Et forsøk på å dytte med ned trappen, derimot! Da hadde jeg endt forholdet på dagen. Hva blir det neste?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #12 Skrevet 22. april 2015 Tenker det er bra dere har vaskehjelp ellers hadde dere vell drept hverande Dagens kommentar! Det er jo ikke morsomt, det å presse noen utfor trappa er vel for drapsforsøk å regne, med mindre det er to-tre trinn. Anonymous poster hash: fa7d7...564
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #13 Skrevet 22. april 2015 Hvorfor ligger sminken din, klokken din, kåpen din og alt rotet ditt sånn at han samler sammen alt sånn i en pose da? Kanskje du er en rotekopp. Jeg er det, nå har jeg kjøpt meg to store toalettmapper, men før det okkuperte jeg ALL benkplass på badet. Selv om typen ikke sa noe så vil jeg anta det var jævlig irriterende, jeg hadde blitt irritert iallefall. Jeg kjefta jo fordi han lot barber-restene i vasken ligge uten å vaske det bort, uten å tenke på alt pudderet og dritten jeg selv sølte med langt oftere Vi damer må bli litt flinkere til å se oss selv. Og når man løper rett inn her for å skrive om hvor udugelig mannen sin er og kranglene med ham - ja - da er man selv ikke mye moden selv er nå iallefall min tanke. Anonymous poster hash: b5b4e...cad
Gjest #besserwisserjeg..? Skrevet 22. april 2015 #14 Skrevet 22. april 2015 Tenker det er bra dere har vaskehjelp ellers hadde dere vell drept hverandeDagens kommentar! Det er jo ikke morsomt, det å presse noen utfor trappa er vel for drapsforsøk å regne, med mindre det er to-tre trinn. Anonymous poster hash: fa7d7...564 Drama, drama, dramaaaas
Hjertefru Skrevet 22. april 2015 #15 Skrevet 22. april 2015 Du høres ned all respekt ut som en rotekopp. Sminke uten lokk?! Er vel minstekravet når man har vaskehjelp at man gidder å rydde, venninne i krise eller ei. Skjønner at mannen din ble sur, men å prøve å dytte deg ned en trapp er i en helt annen liga og særdeles ugreit. Han høres ikke stabil ut.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #16 Skrevet 22. april 2015 Jeg har gjort akkurat det samme med mannens saker et par ganger når han ikke har giddet å rydde etter at det var avtalt at det skulle gjøres. Han blir sur, men det hjelper både på min irritasjon og på å få ham til å gjøre det neste gang. Jeg hadde helt sikkert blitt sur selv, men det kunne nok vært vel fortjent hvis sakene mine fortsatt lå strødd utover med åpne sminkebokser/tuber, klær, klokker og andre ting strødd utover etter 22 om kvelden, dagen før det måtte være ryddet. Anonymous poster hash: 2ceec...af3
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #17 Skrevet 22. april 2015 Høres ut som om det er dine ting som flyter rundt? Hvor var barna da så sent før en skoledag? Anonymous poster hash: 48e0c...da7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå