Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Skal på jobbfest til helgen. Har en veldig god tone med en kollega. Vi er begge i forhold. Litt spent på om det utvikler seg dersom vi begge får i oss alkohol. Frister, men samtidig er det mest blikkene og interessen jeg liker, ikke lyst å gjøre noe mer. Litt påfallende om jeg ikke drikker noenting også... Anonymous poster hash: acdfb...0da
Gjest #besserwisserjeg..? Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Har du ikke mer enn som så med selvkontroll, så sier jeg; Kos deg med vin 🍷
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Har du ikke mer enn som så med selvkontroll, så sier jeg; Kos deg med vin 🍷 Jeg vet ikke... Kjenner ikke igjen meg selv nå. Har blitt helt tullete av begeistring. Satser på at det dabber av før helgen😉 Hi Anonymous poster hash: acdfb...0da
Gjest #besserwisserjeg..? Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Har du ikke mer enn som så med selvkontroll, så sier jeg; Kos deg med vin 🍷Jeg vet ikke... Kjenner ikke igjen meg selv nå. Har blitt helt tullete av begeistring. Satser på at det dabber av før helgen😉 Hi Anonymous poster hash: acdfb...0da Haha, ja, mye kan skje på 2-3 dager 😘
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Har du ikke mer enn som så med selvkontroll, så sier jeg; Kos deg med vin 🍷Jeg vet ikke... Kjenner ikke igjen meg selv nå. Har blitt helt tullete av begeistring. Satser på at det dabber av før helgen😉 Hi Anonymous poster hash: acdfb...0da Haha, ja, mye kan skje på 2-3 dager 😘 Ja, han kan jo si eller gjøre noe skikkelig turn off☺️ Hi Anonymous poster hash: acdfb...0da
Gjest #besserwisserjeg..? Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Har du ikke mer enn som så med selvkontroll, så sier jeg; Kos deg med vin 🍷Jeg vet ikke... Kjenner ikke igjen meg selv nå. Har blitt helt tullete av begeistring. Satser på at det dabber av før helgen😉 Hi Anonymous poster hash: acdfb...0da Haha, ja, mye kan skje på 2-3 dager 😘Ja, han kan jo si eller gjøre noe skikkelig turn off☺️ Hi Anonymous poster hash: acdfb...0da Det er dét jeg prøver å si 😂💑
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå