Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Tenk på kreft faren ved å sole seg! Anonymous poster hash: 023ff...308
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Kreft faren? Høres ut som en guffen far. Anonymous poster hash: eb4ed...998
Gjest #besserwisserjeg..? Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Eller risikoen ved å være ute i trafikken? Soler meg for D- vit sin del jeg! Vet du at barn som er født på våren- forsommeren er mer disponert for MS, siden mor var mindre utsatt for sol, og D- vit, mens hun gikk gravid. Tygg litt på den 😊
Mahem91 Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Jeg liker kroppen min bedre da jeg er brun! Bruker solkrem, man kan ikke tenke kreft fare med alt som er, nesten alt vi spiser og får i oss er kreftfremkallene!
Lykken_er_tre Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Åtte mnd i året er jeg likbleik, når solen endelig titter frem tar jeg imot hver eneste deilig varme solstråle og d-vitamin jeg bare kan Så lenge en smører seg godt og ikke steiker seg hummer rød er det da bare kjempefint med solbrune legger fregnete neser
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Så lenge man unngår å bli brent, er det jo deilig og fint med litt farge. Alle ser jo freshere og penere ut når de får litt brunfarge. Anonymous poster hash: e2665...76a
Gjest #besserwisserjeg..? Skrevet 22. april 2015 #7 Skrevet 22. april 2015 Ingen angre enn Nicole Kidman kler blek hud... Men... Nå har jeg jo ikke sett henne sommerbrun heller..! 😊
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #8 Skrevet 22. april 2015 Eller risikoen ved å være ute i trafikken? Soler meg for D- vit sin del jeg! Vet du at barn som er født på våren- forsommeren er mer disponert for MS, siden mor var mindre utsatt for sol, og D- vit, mens hun gikk gravid. Tygg litt på den I Norge dør fler av hudkreft enn i trafikken Og med tanke på svangerskap er det en lur ting å ta vitamin D tilskudd/tran mens man er gravid. Ingen økt risiko for MS og ingen økt risiko for hudkreft. Anonymous poster hash: 77aae...f2c
Gjest #besserwisserjeg..? Skrevet 22. april 2015 #9 Skrevet 22. april 2015 Eller risikoen ved å være ute i trafikken? Soler meg for D- vit sin del jeg! Vet du at barn som er født på våren- forsommeren er mer disponert for MS, siden mor var mindre utsatt for sol, og D- vit, mens hun gikk gravid. Tygg litt på den I Norge dør fler av hudkreft enn i trafikken Og med tanke på svangerskap er det en lur ting å ta vitamin D tilskudd/tran mens man er gravid. Ingen økt risiko for MS og ingen økt risiko for hudkreft. Anonymous poster hash: 77aae...f2c Da løper jeg inn og knasker D- vit, siden jeg er prøver ☀️
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #10 Skrevet 22. april 2015 Jeg er enig. Jeg syns blek hud er nydelig, og kan ikke fatte at folk villig steker huden sin syk bare for å bli brun. Anonymous poster hash: c32f3...cdc
Sint naken biltyv Skrevet 22. april 2015 #11 Skrevet 22. april 2015 Jeg kjører selvbruningskrem jeg. Tør ikke sole meg😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå