Gå til innhold

Uansett hvorfor soler du deg? Jeg liker bleke kropper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk på kreft faren ved å sole seg!

Anonymous poster hash: 023ff...308

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kreft faren? Høres ut som en guffen far.

Anonymous poster hash: eb4ed...998
Gjest #besserwisserjeg..?
Skrevet

Eller risikoen ved å være ute i trafikken?

Soler meg for D- vit sin del jeg!

Vet du at barn som er født på våren- forsommeren er mer disponert for MS, siden mor var mindre utsatt for sol, og D- vit, mens hun gikk gravid. Tygg litt på den 😊

Skrevet

Jeg liker kroppen min bedre da jeg er brun! Bruker solkrem, man kan ikke tenke kreft fare med alt som er, nesten alt vi spiser og får i oss er kreftfremkallene!

Skrevet

Åtte mnd i året er jeg likbleik, når solen endelig titter frem tar jeg imot hver eneste deilig varme solstråle og d-vitamin jeg bare kan :)

Så lenge en smører seg godt og ikke steiker seg hummer rød er det da bare kjempefint med solbrune legger fregnete neser ;)

Skrevet

Så lenge man unngår å bli brent, er det jo deilig og fint med litt farge. Alle ser jo freshere og penere ut når de får litt brunfarge.

Anonymous poster hash: e2665...76a
Skrevet

Ingen angre enn Nicole Kidman kler blek hud... Men... Nå har jeg jo ikke sett henne sommerbrun heller..! 😊

Skrevet

Vet du at barn som er født på våren- forsommeren er mer disponert for MS, siden mor var mindre utsatt for sol, og D- vit, mens hun gikk gravid. Tygg litt på den

I Norge dør fler av hudkreft enn i trafikken :( Og med tanke på svangerskap er det en lur ting å ta vitamin D tilskudd/tran mens man er gravid. Ingen økt risiko for MS og ingen økt risiko for hudkreft.

Anonymous poster hash: 77aae...f2c

Skrevet

Vet du at barn som er født på våren- forsommeren er mer disponert for MS, siden mor var mindre utsatt for sol, og D- vit, mens hun gikk gravid. Tygg litt på den

I Norge dør fler av hudkreft enn i trafikken :( Og med tanke på svangerskap er det en lur ting å ta vitamin D tilskudd/tran mens man er gravid. Ingen økt risiko for MS og ingen økt risiko for hudkreft.

Anonymous poster hash: 77aae...f2c

Da løper jeg inn og knasker D- vit, siden jeg er prøver ☀️

Skrevet

Jeg er enig. Jeg syns blek hud er nydelig, og kan ikke fatte at folk villig steker huden sin syk bare for å bli brun.

Anonymous poster hash: c32f3...cdc
Skrevet

Jeg kjører selvbruningskrem jeg. Tør ikke sole meg😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...