Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Et stykke torskeloin, gulrot og blomkålpure laget med litt meierismør og melk? Anonymous poster hash: 9c5e4...7f6
Gjest #besserwisserjeg..? Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Det er jo litt vanskelig å svare på.. Gi meg din vekt og høyde. Hvor aktiv du tenker å være i dag. Hva din målsetning med slankingen er. Hvor mange kalorier middagen utgjør. Hva du allerede har spist i dag, og planer for resten av dagen.. Da kan jeg muligens svare på ditt spm 😚
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Jeg kunne ikke spist det. Jeg ville droppet smør. Men jeg har gått ned mye og lever veldig strengt. Anonymous poster hash: d04f9...69e
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Jeg er 160 og 66 kg, vil gå ned 10kg. Trener 30-60 minutter 3 ganger per uke. Fisken var ca 180kcal, resten har jeg ikke regnet ut. HI Anonymous poster hash: 9c5e4...7f6
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Jeg hadde blitt kvalm av så lite. Jeg blir kvalm uten litt karbohydrater faktisk :/ Anonymous poster hash: 68f43...7d4
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Jeg gikk ned ca 22 kg på ca 6 mnd med å spise akkurat det jeg ville til middag men mindre og med mer grønt. Kuttet nesten helt ned på gotteri. Var ikke ekstremt overvektig heller, veide ca 90 kg, altså ikke 150 kg. Er jo som regel lettere å gå ned i begynnelsen når man er veldig stor. Og jeg gikk litt turer men ikke mer enn før, hater treningsstudio og er ganske lat. Følte aldri at jeg slanket meg Så spis det du vil, til en viss grad, selvfølgelig ikke junk hver dag men vanlige middager og pizza el taco (el det du vil ha) i helgene. Men i mindre mengder og med ekstra salat el noe sånt. Og drikk mye vann mens du spiser. Tenk livsstilsendring, ikke slankekur. Anonymous poster hash: ffd16...762
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå