Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Altså, blir det høyere crp om man har uvi? Anonymous poster hash: fc311...b5c
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Ikke alltid, jeg hadde helt klart uvi en gang uten at det gav utslag på blodprøven. Legen sa det noen ganger var slik, at symptomene er det avgjørende. Anonymous poster hash: eab7e...30d
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Det er veldig vanlig å ikke ha forhøyet crp ved uvi. Man tar heller en urinprøve og ser på om den er positiv på leukocytter og nitritt. Anonymous poster hash: b1099...836
SuperFries Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Tar sjelden crp for å sjekke for UVI. Tar stix.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #7 Skrevet 22. april 2015 Jeg var å tok crp for noe annet, så lurte bare på om det burde vises der om jeg hadde uvi også. Tok ikke urinprøve da. Kjenner hver gang jeg er på do at det svir, men ikke så langt inne som det vanligvis gjør ved uvi. hi Anonymous poster hash: fc311...b5c
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #8 Skrevet 22. april 2015 Er det bare en blærebetennelse pleier ikke CRP å stige noe nevneverdig. Får du derimot nyrebekkenbetennelse, stiger den vanligvis. Ta deg en ny tur og avgi urinprøve så får du raskt svar. I mellomtiden drikk mye! Det er det viktigste at du får skylt urinveiene godt. Te er også bra. Og gå på do etter du har hatt sex Anonymous poster hash: 83984...28e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå