Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Jeg vil finne fire-fem dikt med samme tema, men som er fra forskjellige perioder og fra forskjellige forfattere, helst norske forfattere. Forslag på tema kan f.eks være død, lyst, sex, sykdom, lidelse osv, helst ikke kjærlighet da jeg syns det er dørgende kjedelig 😜 Personlig er jeg veldig glad i Edgar Allan Poe, og har lyst til å bite tenna i noe nytt Anonymous poster hash: d4afe...f5d
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Pia Tafdrup sitt "Vaska barnet" (hun er svensk da), Dorothe Engelbretsdotter sin "Aftensalme", Nils Collett Vogt sitt "Sit ikke" (han er dansk) og Halldis Moren Vesas sitt "Skuggane" tar alle for seg ulike tanker rundt døden. Enten før man dør, når man er død, eller en forestilling om tiden etter døden. Anonymous poster hash: 9213f...a61
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Pia Tafdrup sitt "Vaska barnet" (hun er svensk da), Dorothe Engelbretsdotter sin "Aftensalme", Nils Collett Vogt sitt "Sit ikke" (han er dansk) og Halldis Moren Vesas sitt "Skuggane" tar alle for seg ulike tanker rundt døden. Enten før man dør, når man er død, eller en forestilling om tiden etter døden. Anonymous poster hash: 9213f...a61 Imponert over svaret!Ikke HI Anonymous poster hash: 7db19...fcc
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Pia Tafdrup sitt "Vaska barnet" (hun er svensk da), Dorothe Engelbretsdotter sin "Aftensalme", Nils Collett Vogt sitt "Sit ikke" (han er dansk) og Halldis Moren Vesas sitt "Skuggane" tar alle for seg ulike tanker rundt døden. Enten før man dør, når man er død, eller en forestilling om tiden etter døden. Anonymous poster hash: 9213f...a61 Imponert over svaret!Ikke HI Anonymous poster hash: 7db19...fcc Det er jobben min å kunne slike ting, så da er det ikke fullt så imponerende Anonymous poster hash: 9213f...a61
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Pia Tafdrup sitt "Vaska barnet" (hun er svensk da), Dorothe Engelbretsdotter sin "Aftensalme", Nils Collett Vogt sitt "Sit ikke" (han er dansk) og Halldis Moren Vesas sitt "Skuggane" tar alle for seg ulike tanker rundt døden. Enten før man dør, når man er død, eller en forestilling om tiden etter døden. Anonymous poster hash: 9213f...a61 Imponert over svaret!Ikke HI Anonymous poster hash: 7db19...fcc Det er jobben min å kunne slike ting, så da er det ikke fullt så imponerende Anonymous poster hash: 9213f...a61 Da burde du kanskje vite at Pia Tafdrup er dansk? Anonymous poster hash: b3a62...4e3
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Pia Tafdrup sitt "Vaska barnet" (hun er svensk da), Dorothe Engelbretsdotter sin "Aftensalme", Nils Collett Vogt sitt "Sit ikke" (han er dansk) og Halldis Moren Vesas sitt "Skuggane" tar alle for seg ulike tanker rundt døden. Enten før man dør, når man er død, eller en forestilling om tiden etter døden. Anonymous poster hash: 9213f...a61 Imponert over svaret!Ikke HI Anonymous poster hash: 7db19...fcc Det er jobben min å kunne slike ting, så da er det ikke fullt så imponerende Anonymous poster hash: 9213f...a61 Da burde du kanskje vite at Pia Tafdrup er dansk? Anonymous poster hash: b3a62...4e3 Ja, selvsagt! Uff, nå ble jeg flau Jeg blandet med en annen kvinnelig lyriker da jeg skrev nasjonalitet. Anonymous poster hash: 9213f...a61
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #7 Skrevet 22. april 2015 Pia Tafdrup sitt "Vaska barnet" (hun er svensk da), Dorothe Engelbretsdotter sin "Aftensalme", Nils Collett Vogt sitt "Sit ikke" (han er dansk) og Halldis Moren Vesas sitt "Skuggane" tar alle for seg ulike tanker rundt døden. Enten før man dør, når man er død, eller en forestilling om tiden etter døden. Anonymous poster hash: 9213f...a61 Imponert over svaret!Ikke HI Anonymous poster hash: 7db19...fcc Det er jobben min å kunne slike ting, så da er det ikke fullt så imponerende Anonymous poster hash: 9213f...a61 Ok, men jeg syns du var flink jeg! Hadde ikke kommet på et eneste dikt.. Anonymous poster hash: 7db19...fcc
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #8 Skrevet 22. april 2015 Pia Tafdrup sitt "Vaska barnet" (hun er svensk da), Dorothe Engelbretsdotter sin "Aftensalme", Nils Collett Vogt sitt "Sit ikke" (han er dansk) og Halldis Moren Vesas sitt "Skuggane" tar alle for seg ulike tanker rundt døden. Enten før man dør, når man er død, eller en forestilling om tiden etter døden. Anonymous poster hash: 9213f...a61 Imponert over svaret!Ikke HI Anonymous poster hash: 7db19...fcc Det er jobben min å kunne slike ting, så da er det ikke fullt så imponerende Anonymous poster hash: 9213f...a61 Ok, men jeg syns du var flink jeg! Hadde ikke kommet på et eneste dikt.. Anonymous poster hash: 7db19...fcc Takk! Anonymous poster hash: 9213f...a61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå