Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Ja, da var det på tide å begynne med slanking og trening! Jeg har faktisk kjøpt meg five minutes shaper Har bare prøvd den ett par ganger, men kjenner det virkelig i hele mageområde når jeg trener. Jeg var veldig skeptisk, men nå tviler jeg ikke et sekund på at den funker. Planen er å trene med den hver dag, pluss knebøy med vekter (for rumpa ). Andre som skal få seg bikinikropp ? Anonymous poster hash: 176d9...012
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Ja, men jeg begynte i januar Ikke primært for å få bikinikropp da, selv om jeg gjerne vil se fin ut i det også, men for å bli sterkere, sunnere og faster i fisken. Har spist mye sunnere og mindre søtt, og trent ca 3-4 dager i uken i 30-50 min hver gang. Er blitt en god del sterkere og har begynt å få noen ganske bra magemuskler. Problemet mitt er at vekten nesten ikke går nedover til tross for kaloriinntak på ca 1300-1400 og så mye trening, så mye av de fine musklene jeg begynner å få skjuler seg under fett. Jeg er ikke overvektig, men har en del underhudsfett på mage og rumpe/lår. Plagsomt! Anonymous poster hash: c4a02...b4a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Bikinikropp er enkelt. Det er bare å ta på seg en bikini. En sunn og sterk kropp jobber jeg for hele året. Jeg må innrømme at jeg ler mye mer av de damene som er på desperat jakt på "bikinikroppen" hver vår, enn dem som nyter sommeren med den kroppen de har, selv om det inkluderer et par kilo for mye og en rumpe som ikke er helt lik Pippa Middelton sin. Anonymous poster hash: 0da9c...410
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Gone forever baby Anonymous poster hash: ac7f7...395
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Har gått ned ti kg siden februar så jeg er klar. Når det er sagt så koser jeg meg i bikini hvert år, uavhengig av vekt. Det synes jeg flere bør prøve Anonymous poster hash: 6cc66...abc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå