Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Hei.. Håper noen kan hjelpe meg.. Vi har søkt på lån nå, men fikk beskjed om at jeg måtte ordne opp med mastercardet da denne hadde gått til inkasso. Er jeg som er idiot og har glemt vekk regningen i en stressende tid.. Har betalt inn i dag, men hvor lenge er det til denne blir slettet? Mastercardet er i samme bank som vi søker lån... Føler meg så dum og er så lei meg.. Pleier alltid å betale regningene til rett tid, men ble hengende litt etterpå litt større regning i januar og glemte derfor bort mastercardet.. Åååh Anonymous poster hash: 31e23...adc
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Kontakt NAV for gratis gjeldsrådgivning Anonymous poster hash: 16cb8...c4e
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Kan du ikke bare ringe og spørre banken da? Dersom du har betalt så bør det ikke være et problem veldig lenge. Anonymous poster hash: 34073...519
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Kontakt NAV for gratis gjeldsrådgivning Anonymous poster hash: 16cb8...c4e I alle dager ? Det var da ikke nødvendig ? Jeg vet ikke svaret HI Men ville tro det forsvant da du betalte det? Ring og spør inkassofirma Anonymous poster hash: f3294...d53
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Kontakt NAV for gratis gjeldsrådgivning Anonymous poster hash: 16cb8...c4e I alle dager ? Det var da ikke nødvendig ? Jeg vet ikke svaret HI Men ville tro det forsvant da du betalte det? Ring og spør inkassofirma Anonymous poster hash: f3294...d53 Hehe, nei ikke nødvendig Betalte i dag, så den bør vel være registrert i morgen. Har ikke fått regningen fra inkasso enda, bare advarsel om at jeg må betale innen 14 dager hvis ikke blir det inkasso.. Men i følge hun som ringte i sta var det allerede gått til inkasso :s så fortet meg å betale inn på mastercardet.. Anonymous poster hash: 31e23...adc
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Kan du ikke bare ringe og spørre banken da? Dersom du har betalt så bør det ikke være et problem veldig lenge. Anonymous poster hash: 34073...519 Ja, bør vel kanskje ringe.. Hadde håpet jeg slapp det og noen visste.. Syns det er så pinlig å ringe.. Anonymous poster hash: 31e23...adc
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #7 Skrevet 22. april 2015 Kontakt NAV for gratis gjeldsrådgivning Anonymous poster hash: 16cb8...c4e I alle dager ? Det var da ikke nødvendig ? Jeg vet ikke svaret HI Men ville tro det forsvant da du betalte det? Ring og spør inkassofirma Anonymous poster hash: f3294...d53 Hehe, nei ikke nødvendig Betalte i dag, så den bør vel være registrert i morgen. Har ikke fått regningen fra inkasso enda, bare advarsel om at jeg må betale innen 14 dager hvis ikke blir det inkasso.. Men i følge hun som ringte i sta var det allerede gått til inkasso :s så fortet meg å betale inn på mastercardet.. Anonymous poster hash: 31e23...adc Da vil jeg tro dette er en -ikke sak-!! Anonymous poster hash: f3294...d53
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #8 Skrevet 22. april 2015 Kontakt NAV for gratis gjeldsrådgivning Anonymous poster hash: 16cb8...c4e I alle dager ? Det var da ikke nødvendig ? Jeg vet ikke svaret HI Men ville tro det forsvant da du betalte det? Ring og spør inkassofirma Anonymous poster hash: f3294...d53 Hehe, nei ikke nødvendig Betalte i dag, så den bør vel være registrert i morgen. Har ikke fått regningen fra inkasso enda, bare advarsel om at jeg må betale innen 14 dager hvis ikke blir det inkasso.. Men i følge hun som ringte i sta var det allerede gått til inkasso :s så fortet meg å betale inn på mastercardet.. Anonymous poster hash: 31e23...adc Da vil jeg tro dette er en -ikke sak-!! Anonymous poster hash: f3294...d53 Jeg skjønner virkelig ikke stort.. Fikk beskjed om å fikse det da jeg ikke fikk svar på lån før det var ordnet. Når det var ordnet måtte i tillegg banksjefen ikk og se på saken min da kunderådgiveren ikke hadde myndighet i sånne saker.. Men fikk svar nå, tar en virkedag, så da skal den være inne i morgen. Anonymous poster hash: 31e23...adc
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #9 Skrevet 22. april 2015 Kontakt NAV for gratis gjeldsrådgivning Anonymous poster hash: 16cb8...c4e I alle dager ? Det var da ikke nødvendig ? Jeg vet ikke svaret HI Men ville tro det forsvant da du betalte det? Ring og spør inkassofirma Anonymous poster hash: f3294...d53 Hehe, nei ikke nødvendig Betalte i dag, så den bør vel være registrert i morgen. Har ikke fått regningen fra inkasso enda, bare advarsel om at jeg må betale innen 14 dager hvis ikke blir det inkasso.. Men i følge hun som ringte i sta var det allerede gått til inkasso :s så fortet meg å betale inn på mastercardet.. Anonymous poster hash: 31e23...adc Da vil jeg tro dette er en -ikke sak-!! Anonymous poster hash: f3294...d53 Jeg skjønner virkelig ikke stort.. Fikk beskjed om å fikse det da jeg ikke fikk svar på lån før det var ordnet. Når det var ordnet måtte i tillegg banksjefen ikk og se på saken min da kunderådgiveren ikke hadde myndighet i sånne saker.. Men fikk svar nå, tar en virkedag, så da skal den være inne i morgen. Anonymous poster hash: 31e23...adc Ja banksjefen må se på om banken skal låne ut penger til usikker betaler. Har du flere slike saker eller er dette aller første gangen? Anonymous poster hash: e3f4c...f86
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #10 Skrevet 22. april 2015 Kontakt NAV for gratis gjeldsrådgivning Anonymous poster hash: 16cb8...c4e I alle dager ? Det var da ikke nødvendig ? Jeg vet ikke svaret HI Men ville tro det forsvant da du betalte det? Ring og spør inkassofirma Anonymous poster hash: f3294...d53 Hehe, nei ikke nødvendig Betalte i dag, så den bør vel være registrert i morgen. Har ikke fått regningen fra inkasso enda, bare advarsel om at jeg må betale innen 14 dager hvis ikke blir det inkasso.. Men i følge hun som ringte i sta var det allerede gått til inkasso :s så fortet meg å betale inn på mastercardet.. Anonymous poster hash: 31e23...adc Da vil jeg tro dette er en -ikke sak-!! Anonymous poster hash: f3294...d53 Jeg skjønner virkelig ikke stort.. Fikk beskjed om å fikse det da jeg ikke fikk svar på lån før det var ordnet. Når det var ordnet måtte i tillegg banksjefen ikk og se på saken min da kunderådgiveren ikke hadde myndighet i sånne saker.. Men fikk svar nå, tar en virkedag, så da skal den være inne i morgen. Anonymous poster hash: 31e23...adc Ja banksjefen må se på om banken skal låne ut penger til usikker betaler.Har du flere slike saker eller er dette aller første gangen? Anonymous poster hash: e3f4c...f86 Aller første gang... Anonymous poster hash: 31e23...adc
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #11 Skrevet 22. april 2015 Kontakt NAV for gratis gjeldsrådgivning Anonymous poster hash: 16cb8...c4e I alle dager ? Det var da ikke nødvendig ? Jeg vet ikke svaret HI Men ville tro det forsvant da du betalte det? Ring og spør inkassofirma Anonymous poster hash: f3294...d53 Hehe, nei ikke nødvendig Betalte i dag, så den bør vel være registrert i morgen. Har ikke fått regningen fra inkasso enda, bare advarsel om at jeg må betale innen 14 dager hvis ikke blir det inkasso.. Men i følge hun som ringte i sta var det allerede gått til inkasso :s så fortet meg å betale inn på mastercardet.. Anonymous poster hash: 31e23...adc Da vil jeg tro dette er en -ikke sak-!! Anonymous poster hash: f3294...d53 Jeg skjønner virkelig ikke stort.. Fikk beskjed om å fikse det da jeg ikke fikk svar på lån før det var ordnet. Når det var ordnet måtte i tillegg banksjefen ikk og se på saken min da kunderådgiveren ikke hadde myndighet i sånne saker.. Men fikk svar nå, tar en virkedag, så da skal den være inne i morgen. Anonymous poster hash: 31e23...adc Ja banksjefen må se på om banken skal låne ut penger til usikker betaler.Har du flere slike saker eller er dette aller første gangen? Anonymous poster hash: e3f4c...f86 Aller første gang... Anonymous poster hash: 31e23...adc Da får du nok lån nå som du har ordnet opp i det og banksjefen kan se at dette var en engangshendelse. Lykke til Anonymous poster hash: e3f4c...f86
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #12 Skrevet 22. april 2015 Hadde det ikke vært for at kortet er i samme bank som dere søler lånet ville de jo ikke visst om saken en gang, du får ingen anmerkning bare av å få en inkassosak, den må gå rettslig (forliksdom/namsmann/gjeldsbrev). Så fremt resten av økonomien deres er ok og du som du sier ikke har hatt mange slike tilfeller burde det gå i orden. Banken har helt sikkert rutiner for dette som nå har trådt i kraft, derfor tar det litt lenger tid. Går det ikke går dere i en annen bank der de ikke har historikk på dere, men det ville jo være dumt av nåværende bank å miste en kunde pga. en forglemmelse, det kan jo skje alle. Anonymous poster hash: d2d49...401
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #13 Skrevet 22. april 2015 Kontakt NAV for gratis gjeldsrådgivning Anonymous poster hash: 16cb8...c4e I alle dager ? Det var da ikke nødvendig ? Jeg vet ikke svaret HI Men ville tro det forsvant da du betalte det? Ring og spør inkassofirma Anonymous poster hash: f3294...d53 Hehe, nei ikke nødvendig Betalte i dag, så den bør vel være registrert i morgen. Har ikke fått regningen fra inkasso enda, bare advarsel om at jeg må betale innen 14 dager hvis ikke blir det inkasso.. Men i følge hun som ringte i sta var det allerede gått til inkasso :s så fortet meg å betale inn på mastercardet.. Anonymous poster hash: 31e23...adc Da vil jeg tro dette er en -ikke sak-!! Anonymous poster hash: f3294...d53 Jeg skjønner virkelig ikke stort.. Fikk beskjed om å fikse det da jeg ikke fikk svar på lån før det var ordnet. Når det var ordnet måtte i tillegg banksjefen ikk og se på saken min da kunderådgiveren ikke hadde myndighet i sånne saker.. Men fikk svar nå, tar en virkedag, så da skal den være inne i morgen. Anonymous poster hash: 31e23...adc Ja banksjefen må se på om banken skal låne ut penger til usikker betaler.Har du flere slike saker eller er dette aller første gangen? Anonymous poster hash: e3f4c...f86 Aller første gang... Anonymous poster hash: 31e23...adc Da får du nok lån nå som du har ordnet opp i det og banksjefen kan se at dette var en engangshendelse.Lykke til Anonymous poster hash: e3f4c...f86 Huff, det ordner seg helt sikkert. Mister bare hodet og føler jeg har skuffa alle.. kan veld skylde på at jeg er gravid og litt ekstra hormonell Anonymous poster hash: 31e23...adc
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #14 Skrevet 22. april 2015 Hadde det ikke vært for at kortet er i samme bank som dere søler lånet ville de jo ikke visst om saken en gang, du får ingen anmerkning bare av å få en inkassosak, den må gå rettslig (forliksdom/namsmann/gjeldsbrev). Så fremt resten av økonomien deres er ok og du som du sier ikke har hatt mange slike tilfeller burde det gå i orden. Banken har helt sikkert rutiner for dette som nå har trådt i kraft, derfor tar det litt lenger tid. Går det ikke går dere i en annen bank der de ikke har historikk på dere, men det ville jo være dumt av nåværende bank å miste en kunde pga. en forglemmelse, det kan jo skje alle. Anonymous poster hash: d2d49...401 Takk, du fikk meg til å lande litt. Ble bare så opprørt mtp en budrunde som går i dag, men planen er å evt melde forkjøp i morgen.. Om vi får lån.. Krysser fingrene for at dette ordner seg. Gravid og på tuppa Anonymous poster hash: 31e23...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå