Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Jeg bor i Lillestrøm. Er Ås langt unna meg? Anonymous poster hash: 347f8...14a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Et stykke... Det er ca 35-50 utenfor oslo Anonymous poster hash: 024bd...307
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Tuller du? Anonymous poster hash: 912b0...9d5
dudarøra Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Ås ligger ved ski. 40 minutter fra Lillestrøm. Tusenfryd ligger i Ås kommune om det hjelper deg med å plassere det...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Tuller du? Anonymous poster hash: 912b0...9d5 Hvorfor skulle hun? Selvsagt vet ikke alle hvor samtlige kommuner ligger. På den annen side er det lett å finne ut av! http://no.wikipedia.org/wiki/Ås_(kommune) Anonymous poster hash: 72bbc...4ad
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Er det ikke greit man kan være anonym her vel Selv jeg som bor på vestlandet og ikke er særlig glad i oppholde meg i oslo-området, vet hvor ås ligger.... Anonymous poster hash: 68602...e0b
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #7 Skrevet 22. april 2015 Hørt om Google? Anonymous poster hash: b192e...8d8
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #8 Skrevet 22. april 2015 Tus takk for svar. Og dere som er negative, kom dere ut i sola da det vil hjelpe på humøret. Anonymous poster hash: 347f8...14a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #9 Skrevet 22. april 2015 Tuller du? Anonymous poster hash: 912b0...9d5 Hvorfor skulle hun? Selvsagt vet ikke alle hvor samtlige kommuner ligger. På den annen side er det lett å finne ut av! http://no.wikipedia.org/wiki/Ås_(kommune) Anonymous poster hash: 72bbc...4ad De fleste vet vel hvor Ås ligger? De har universitet der, og landbrukshøyskolen var også relativt kjent. Selv er jeg ikke østlending, men vet selvfølgelig hvor på kartet man finner Ås. Ville trodd de som bor i samme fylke klarte å finne frem. Anonymous poster hash: 912b0...9d5
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #10 Skrevet 22. april 2015 Tus takk for svar. Og dere som er negative, kom dere ut i sola da det vil hjelpe på humøret. Anonymous poster hash: 347f8...14a Som sagt jeg bor på Vestlandet, dårlig med sol her gitt..... Anonymous poster hash: 68602...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå