Gå til innhold

Du med flere barn: Ligner søsknene på hverandre? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 76018...01a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er en god del søskenlikhet, men de er ikke kliss like. Er en gutt og ei jente. De er begge blonde og har store øyne. Gutten har grønne øyne (som pappaen) og jenta har litt mer blanding av grønt, blått og brunt (som meg). Begge har lange, svarte øyenvipper og veldig like smil :)

Anonymous poster hash: 09088...b49
Skrevet

Har to gutter med to år mellom, samme far!

De er totalt ulike på utseende og væremåte, ingen tror de er søsken.

Naboen har og to gutter med to år mellom. De er prikk like, vi må tenke to ganger for å se hvem som er hvem av barna!

Anonymous poster hash: 6d0ab...1c6

Skrevet

Har en gutt og ei jente. Og alle er forbløffet over hvor like de er. Det er ikke den søskenlikheten man kanskje forventer av helsøsken... De er helt vanvittig like. Og når jenta får på seg en lure så det lange håret hennes blir borte, så er hun så lik bror at det er helt skummelt. En veldig feminin utgave, men ja, de er sinnsykt like<3

MEN!: Personligheten der i mot! oh no... der er de som natt og dag!

Skrevet

Ja absolutt søskenlikhet. Selv om den ene er ganske lik meg og den andre ganske lik faren.

Anonymous poster hash: 5c07a...360

Skrevet

To jenter og to gutter, ingen ligner hverandre veldig av utseende selv om de jo har søskenlikheter. De har samme farge på øynene, og ganske lik hårfarge, men veldig ulik hårkvalitet. En har tynt hår, to har veldig tykt hår, en har korketrekkere, en har litt fall og en har helt stritt hår.

Av personlighet er det to og to som ligner hverandre. Eldste og nr 3 har veldig lik personlighet, det samme har nr to og nr fire.

Anonymous poster hash: 77ba1...620
Skrevet

De har like øyne, ellers er de ulike.

Anonymous poster hash: 3ac47...918

Skrevet

De er litt søskenlik, men datteren vår er veldig lik pappen og sønnen vår er lik meg.

Skrevet

Den eldste og den yngste ligner veldig på hverandre, bare at den ene er gutt og den adre jente.

Den i midten er noe helt for seg selv - helt andre farger, helt andre ansiktstrekk enn søsknene.

Anonymous poster hash: 70de7...1be
Skrevet

Har fire barn, begge kjønn. Det er jo en viss søskenlikhet mellom alle, men de er ikke slående like. Dvs. nr 1 og 2 er svært ulike på omtrent alt. Ulik hårfarge, øyenfarge, ansiktsform, farge og lengde på vipper og bryn, kroppsfasong osv. Når man vet at de er søsken kan man se det, men de fleste som kjenner den ene blir overrasket over at den andre er broren.

Nummer 3 likner en god del på nummer 1, og nummer fire likner en del på nummer 2, mens nummer 3 og 4 også er litt like. De er de eneste men noenlunde samme hårfarge, mens nummer fire skiller seg ut med en helt annen øyenfarge enn resten.

Anonymous poster hash: a9651...7d8
Skrevet

Ikke i det hele tatt!

Jenta har ganske mørk hud til å være nordisk, brunt helt stritt hår (nesten svart) og knallblå øyne. 

Gutten har lys hud, knallblå øyne, nesten hvit hår som er krøllete, han ser ut som en typisk engel :P 

Den eneste likhetene er knallblåøyne og noe like former i ansiktet, merkelig at to barn med samme foreldre kan bli så sinnsykt ulike.

Anonymous poster hash: 823ce...74e
Skrevet

Andre syns de ligner, jeg syns de er helt forskjellige.

Ene har arvet hovedtrekk fra far og andre fra meg, og meg og pappaen har to vidt forskjellige utseender :)

Skrevet

Har tre jenter, to av di er utrolig like på alle måter. Den siste jenta skiller seg veldig ut på væremåte og utseende.

Anonymous poster hash: 48e4c...c2a

Skrevet

Ja jeg har en gutt og en jente. De er kliss like i utseende, men som natt og dag i oppførsel :-)

Anonymous poster hash: fb0ea...995
Skrevet

Nja, jeg er så dårlig på å se sånt, men noen sier de er like. Har to jenter med to års mellomrom. Jeg ser at minsta ligner litt på storesøster når jeg ser på bilder da hun var samme alder eneste. Men de er ganske så ulike, eldste har f.eks. faren sine øyne og mitt hår mens minsta har mine øyne og faren sine krøller. Når de gjelder væremåte er de veldig forskjellige. Fascinerende igrunn :)

Anonymous poster hash: 234d0...673

Skrevet

Det er søskenlikhet mellom alle, men spesielt de to yngste er veldig like. På bildene fra småbarnsperioden har alle sammen, inkludert meg problemer med å se hvem som er hvem :)

Anonymous poster hash: 4299d...420

Skrevet

Ja, har ingen problemer med å se at de kommer fra samme oppskrift :)

Skrevet

Jeg har bare ett barn, men jeg har to søsken og vi ligner ikke i det hele tatt. Meg og eldste broren min ble ofte tatt for å være kjærester av fremmede når vi var på kafe e.l. :o

Anonymous poster hash: e0a1c...0b8
Skrevet

Ja de er veldig like, men øyenfargen er forskjellig. Babybilder som ikke er datert er nesten umulig å si om er av den ene eller den andre. 

Skrevet

Har 4 jenter. De to elsdte er så like at det er helt skummelt..det er 3 år forskjell på de. HELT lik hårfarge (hvis man legger håret ved siden av er det prikk lik farge, ser ikke forskjell) like øyne og lik munn. Noe forskjell på nesa, men ikke mye. Stemmen er ganske lik den også. Om jeg snakker med de i hustelefonen så hører jeg ikke hvem jeg snakker med :P men jeg hører det om vi ikke snakker i telefon, hehe. De er nå 13 og 16 år og er ligner like mye nå som da de var små når de ikke har sminke. Elsdte sparer ikke på sminket for å si det mildt ;) de to-eggede tvillingene er søskenlike, men langt i fra sånn som storesøstrene.. De har helt forskjellig annsiktsform. Gøy å se hvordan de utvikler seg :-)

Anonymous poster hash: b1317...d50

Skrevet

Har også to gutter med 2 års mellomrom, og de var klin like ved fødsel og i tiden etterpå, men etter noen mnd er de plutselig helt forskjellige. De er 1 og 3 nå og folk som bare er naboer eller bekjente sier at de er veldig søskenlike, mens vi og nærmeste familie sier vi ikke ser likheter i det hele tatt :P

Anonymous poster hash: 34894...2c8

Skrevet

Samboern har ei datter, og vi har ei jente og gutt sammen. Vår felles datter er prikk lik sin halvsøster. Men vår datter er alikevel veldig lik min side av slekta. Vår sønn er veldig lik sin pappa fra da han var liten, men er ikke lik sine søstre. Min stedatter er veldig lik sin mor, og ligner ikke noe særlig på sin far..

Så hvordan kan vår felles datter være så lik sik søster som igjen er veldig lik sin mor, og vår sønn ligne veldig på sin pappa uten å være lik sine søstre..

Anonymous poster hash: e2158...037

Skrevet

Njaeeiii... 1&3 har de samme fargene, men den ene er lik på faren og den andre er lik på meg. 2 ligner ikke på 1&3, og er aller mest lik kusinen sin, kusinen og 2 kunne lett blitt tatt for å være søsken.

Anonymous poster hash: 6aaa2...ac1

Skrevet

Samboern har ei datter, og vi har ei jente og gutt sammen. Vår felles datter er prikk lik sin halvsøster. Men vår datter er alikevel veldig lik min side av slekta. Vår sønn er veldig lik sin pappa fra da han var liten, men er ikke lik sine søstre. Min stedatter er veldig lik sin mor, og ligner ikke noe særlig på sin far..

Så hvordan kan vår felles datter være så lik sik søster som igjen er veldig lik sin mor, og vår sønn ligne veldig på sin pappa uten å være lik sine søstre..

Anonymous poster hash: e2158...037

Jeg har ei niese som er prikklik meg. Det samme er min datter, de kalles begge to mini"Anne" av gamle tanter. Men de to jentene likner ikke på hverandre i det hele tatt.

De har blå øyne og blondt hår begge to, men ingen trekk er like, selv om de begge er klin lik meg.

Det blir på en måte det samme som med dine barn og bonusbarn.

Anonymous poster hash: 5fbb2...60b

Skrevet

Eldste og yngste er lik meg. Blonde, blå øyne. Like over nese og munn. Forskjellig far.

Nr 2 er lik far. Svart hår, store blå øyne med en helt annen fasong ende to andre. Bitte liten rosenrød munn. Munnen er faktisk litt smalere enn nesetippen når den er avslappet. Er samtidig litt lik yngste i noen trekk...de har samme far.

Anonymous poster hash: c3d67...f4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...