Gå til innhold

Trodde jeg hadde funnet "drømmemannen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

I over ett år har jeg vært med en som virka som en fantastisk mann. I går var jeg for første gang jeg var på besøk hos han. Han har flytta og pussa opp hele huset og nå var det " klart" for besøk. Så har han fader meg samboer! Skjønner ikke at jeg kan ha vært så dum. Ettersom han jobber i min by har det vært naturlig at han har kommet på besøk til meg de gangene jeg har hatt barnefri. Jeg føler meg så lurt og har så innmari dårlig samvittighet ovenfor samboeren hans selvom jeg ikke viste hu fantes.

Anonymous poster hash: fa1d6...d0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Han inviterte deg hjem til seg og samboeren? Har dere hatt et romantisk / seksuelt forhold?

Anonymous poster hash: 077ee...6b5
Skrevet

Jeg og han hadde et romantisk forhold ja😕. Samboeren hans var ikke hjemme, og han hadde nok rydda vekk bilder og slikt før jeg kom. Lånte badet, og der var det fult av dameprodukter...

Anonymous poster hash: 63f5d...87f

Skrevet

Konfronterte du ham da????

Anonymous poster hash: 62624...ad0

Skrevet

Jeg og han hadde et romantisk forhold ja. Samboeren hans var ikke hjemme, og han hadde nok rydda vekk bilder og slikt før jeg kom. Lånte badet, og der var det fult av dameprodukter...

Ojsann! Det var bar cocky av ham da! Fy søren, hadde blitt så forbanna! Håper du ba ham ryke og reise (eter at du faktisk fikk konstantert at de produktene er samboeren sine)

Anonymous poster hash: 077ee...6b5

Skrevet

Legg igjen en lapp som du teiper til en av dameproduktene. " Typen din er utro"

Anonymous poster hash: cbbf1...331
Skrevet

Legg igjen en lapp som du teiper til en av dameproduktene. " Typen din er utro"

Anonymous poster hash: cbbf1...331

Godt forslag👍🏻

Anonymous poster hash: 61a94...f56

Gjest #besserwisserjeg..?
Skrevet

Hvordan vet du at han har samboer?

Skrevet

Spurte han når jeg kom ut av badet.Hadde litt vondt for å tro at en "singel" mann trenger tamponger, sminke, sminkefjerner osv.

Skrevet

Spurte han når jeg kom ut av badet.Hadde litt vondt for å tro at en "singel" mann trenger tamponger, sminke, sminkefjerner osv.

...og da sa han?

Skrevet

...og da sa han?

Han prøvde å nekte for at det bodde en dame i huset og sa at det var til venninner som overnatter. Jeg ble forbanna så han la seg flat og kom med regla om at forholdet var dårlig.

Har ikke følt meg så lurt og sint før. Dårlig samvittighet ovenfor samboeren hans har jeg å, selvom jeg ikke viste at han var i et forhold engang.

Skrevet

Litt rart å ta med en samboer på lasset når han pusser opp ny leiligheten om forholdet er dårlig. Ja si det til hu. Du er sikkert ikke den eneste heller..

Anonymous poster hash: 35661...0eb
Skrevet

...og da sa han?
Han prøvde å nekte for at det bodde en dame i huset og sa at det var til venninner som overnatter. Jeg ble forbanna så han la seg flat og kom med regla om at forholdet var dårlig.

Har ikke følt meg så lurt og sint før. Dårlig samvittighet ovenfor samboeren hans har jeg å, selvom jeg ikke viste at han var i et forhold engang.

Æsj, for en dust. Vær glad du er kvitt ham. Og legg igjen en beskjed til samboeren. Du har virkelig ikke gjort noe galt!

Skrevet

1 år og du har ikke hatt mistanker ???

Troll

Anonymous poster hash: 14e90...588

Gjest #besserwisserjeg..?
Skrevet

Et år og du har aldri vært hos ham?

Skrevet

Et år og du har aldri vært hos ham?

Nei har ikke vært hos han. Jeg bor i den byen han jobber, så det har vært mest naturlig at han har sovet her når jeg har hatt barnefri og han på jobb. Han ville vise fram huset når han var ferdig med å pusse opp tenkte jeg, ettersom han avslo når jeg sa jeg kunne hjelpe til om han ønsket.

Skrevet

1 år og du har ikke hatt mistanker ???

Troll

Anonymous poster hash: 14e90...588

Kall meg troll så mye du gidder. For nei har ikke hatt mistanke. Jeg har prata med han på tlf hver dag, møtt han i helger og i byen for lunsj, kino osv. Akkurat som andre som dater

Skrevet

Har også hatt en slik en, skjønner ikke hvordan de tørr!

Anonymous poster hash: b4c3c...f91

Skrevet

La samboeren få vite det. Det fortjener hun OG han faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...