Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Akkurat nå føles det som et enormt fjell jeg skal bestige, men etterhvert som kiloene går av vil nok både motivasjon og velvære kjennes godt. Jeg har bestemt meg for å ligge på ca 1650 kcal. Akkurat nå er jeg både så stor og tung at rask gange, time pr gang, 5-6 dager i uken er hva som er realistisk for meg. Jeg har bestemt meg for å ikke spise noe sjokolade, kake, is de første månedene for rett og slett avvenne meg fra et enormt inntak. Jeg klarer ikke litt, hvertfall ikke nå. Derfor må jeg kutte alt. Ellers er det ganske normalt kosthold jeg skal innføre, ingen "vidunderkurer" eller raske løsninger. Sunn, mager kost med mye litt frukt, mye grønnsaker og fisk/kylling/magert kjøtt. Grove produkter. Noen som har gått ned såpass mye som kan dele deres erfaringer? Anonymous poster hash: f4bc2...68a
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Gikk ned 30 kilo i fjor, spiser lavkarbo. Eneste som funker for meg. Og eneste jeg får mer overskudd av
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Gikk ned 30 kilo i fjor, spiser lavkarbo. Eneste som funker for meg. Og eneste jeg får mer overskudd av Betyr det at du ikke spiser feks knekkebrød? Anonymous poster hash: f4bc2...68a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Jeg gikk ned 32 kg, på 1 år. For noen år siden. Jeg var og syk denne perioden, så jeg fikk ikke trent. Jeg gjorde det ved Fedon lignende kosthold. Lagde mine egne knekkebrød, eller kjøpte sånne laget av frø. Men spiste og havregrøt, litt frukt og bær. Så ikke noe hysterisk lavkarbo. Kunne ta en potet til middag og. Men kuttet jo ned på karbohydrater. Gikk mye i fisk og kylling og mye grønnsaker. Og jeg spiste meg mett hver eneste dag. Anonymous poster hash: c42fc...4d1
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Gikk ned 30 kilo i fjor, spiser lavkarbo. Eneste som funker for meg. Og eneste jeg får mer overskudd av Betyr det at du ikke spiser feks knekkebrød? Anonymous poster hash: f4bc2...68a Spiser under 15 gr karbohydrater om dagen, så ja
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Ned 30 kg på 10 mnd. Jeg innførte den gode gamle tallerkenmodellen fra skolen. Så enkelt kan det gjøres. Startet med "motbakkeløping" normalvektige kaller det vel å gå raskt. Jeg valgte å "løpe" da jeg oppdaget at jeg ikke klarte holde tempoet med rask gange. Gikk saktere og saktere. Når jeg løp var jeg bevisst på å holde farten. Anonymous poster hash: 82acf...4ee
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #8 Skrevet 22. april 2015 Gikk ned 58 kilo på 17 mnd. Nå skal det sies jeg fikk infeksjon i galleblæren og ble operert og gikk ned rundt 13 kilo i den sammenheng. men utover det så tenkte jeg positivt, hadde et treningsopplegg som passet meg og mitt tempo som jeg ikke ble lei av, også la jeg om kosten litt. Jeg koste meg med vektnedgangen! og det tror jeg var den største nøkkelen min. Små skritt mot hvert delmål, positiv tankegang og uendelig jubel og motivasjon hver gang jeg gikk ned en buksestørrelse! For min del var det vel så mye å komme over den psykiske kneiken først, deretter kom resten. Du vil klare det! Ønsker deg masse lykke til! Ikke føl deg presset, eller press deg mer enn du kan takle i begynnelsen! Da er det lett for å gi opp! Klem fra meg Anonymous poster hash: 1825a...56c
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #9 Skrevet 22. april 2015 Jeg har gått ned 45 kg de to siste årene. Lag god og sunn mat! Stek kyllingfilet i ovnen og ha masse stekte grønnsaker til. Fyll grove pitaprød med kyllingfilet og god salat. Finn magre dressinger som du liker. Kos deg med maten! Og lag mager mat som du kan spise deg mett på. Ikke lag mer enn det du skal spise til et måltid. Ikke drikk kalorier! I stede for å drikke et glass melk så spis en mager youghurt slik at du får mer metthetsfølelse (og kalsium) Jeg har gått Grete roede kurs for å få inspirasjon og litt "konkurranse"og set tvinger meg til å ikke ta pauser fra slankingen, da jeg vet jeg må på vekta forran alle sammen. Husk det er maten som gir vektnedgang ikke treningen. Anonymous poster hash: d7fcd...8e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå