Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Vurderer å skaffe meg det, men vil gjerne høre litt erfaring om noen har? Anonymous poster hash: cc593...f9f
Gjest Løvemusene Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Det er genialt! Hvis du vet hvordan du setter det på da.. Hatt mine i 3 år nå, men bruker de kun til spesielle anledninger, men syns de holder seg godt. Jeg er kronisk hår-utretter så får aldri lengden jeg ønsker meg fordi det blir så ødelagt i tuppene. Dette var redningen! Men bestilte hos frisør så jeg fikk eksakt riktig farge og opplæring i å feste de.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Skal kjøpe til frisør jeg og tenkte jeg :-) Anonymous poster hash: cc593...f9f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Nei. Det er helt idiotisk. Så fremt man ikke pga sykdom har mistet håret. Så er det skikkelig trashy med clip on / extensions I det hele tatt. Anonymous poster hash: d6bdc...133
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Har det, men bruker sjeldent, aldri til hverdags. Gøy å fylle opp litt i manken med litt ekstra hår. Har langt hår fra før, men kan lage en tykk flette eller hestehale med clip on. Da er jeg ikke redd for at clipsene skal synes heller. Har det også løst av og til og da tuperer og danderer jeg det grundig slik at det ikke skal skille seg fra mitt hår. Hatt håret i flere år, er god kvalitet og er kjøpt hos frisør. Anonymous poster hash: 64811...2aa
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Nei. Det er helt idiotisk. Så fremt man ikke pga sykdom har mistet håret. Så er det skikkelig trashy med clip on / extensions I det hele tatt. Anonymous poster hash: d6bdc...133 Om du ser noen med extensions, aner du jo ikke hvorfor de har dem. Gjetter du dømmer ganske mange som er syke med den tankegangen... Anonymous poster hash: 2693b...19f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå