Gå til innhold

Har ikke mer å kaste opp men det bare fortsetter :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdt på siden i går kveld og hele natt. Her må 4åringen klare seg selv på stuen.

Alt kommer opp igjen og har diare. Er 13uker på vei. Har vært kvalm i svangerskapet men ikke kastet opp.

Er d omgangssyken??

Anonymous poster hash: 7fed2...f6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme i begge mine svangerskap, og jeg visste godt at det ikke var omgangssyken. Kjentes helt annerledes ut for min del i hvertfall. Ikke hadde jeg diare heller, kun oppkast. Kastet opp alt, selv de minste slurker med vann, i starten. Så lenge jeg fikk sove gikk det greit, våknet ikke opp av at jeg var kvalm. Med en gang jeg våknet startet kvalmen. Alt luktet veldig sterkt og annerledes, og dette gjorde nok mye tror jeg. var visse rom i huset jeg ikke klarte å være pga jeg kjente lukter (som ingen andre kjente). Etterhvert utover i svangerskapet klarte jeg å holde på litt mer, og da var det typisk at mens jeg kastet opp kunne tenke på at etterpå MÅ jeg bare ha sjokolade :lol: så det var absolutt ikke som omgangssyken.

Jeg syns det høres ut som omgangssyken hos deg, både i forhold til måten du er syk på, men diare og at du kaster opp på natten + at du er 13 uker på vei uten at kvalmen tidligere har slått ut med oppkast. Det finnes sikkert unntak, men syns det hørtes litt sent ut å begynne å kaste opp i svangerskapet. Du får i hvertfall håpe det er omgangssyken. Finnes ikke noe verre enn svangskapskvalme som er så ekstrem at du ikke får i deg verken vått eller tørt på ukesvis. Med meg holdt det seg gående i hele svangskapet med andremann (ga seg for det meste i uke 18 med nr en), hvor jeg hadde gode dager inni mellom for så plutselig å starte på igjen. Helt pyton! God bedring til deg.

Anonymous poster hash: 09010...bfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...