Gå til innhold

Hva synes dere om denne stuen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke min stil. Ser ut som noe du finner i alt for mange hjem. 

Anonymous poster hash: 3d419...357
Skrevet

Lyst, åpent, ryddig og godt. Fine, rolige farger. Likte det.

Anonymous poster hash: 665d3...636

Skrevet

Rett og slett for søtt og koselig. Liker en litt tøffere stil.

Anonymous poster hash: e27cf...a46

Skrevet

Synes det ble for store møbler. Likte lenestolene best, men de kommer ikke skikkelig fram når de står så kliss opptil sofaen. Også er det en sofa til i det andre rommet...?? Synes det ble for mange sitteplasser, men kan hende de trenger det :D Ble for mye sofa etter min smak. Litt for mye puter og det matcher litt for mye. Bordene var kjedelige. Typisk bohus/living/ikea. Boring!! Liker ikke store familiebilder på veggen. Synes det er kleint. Passer bedre i et album. Likte ikke lampettene på veggen og sølvrammene.

Anonymous poster hash: 56dbb...c27
Skrevet

Jeg synes det er så ubeskrivelig lite pent med enorme bilder av huseierne og alle husets beboere klint over hele stua i et format så stort at jeg ikke klarer å se hvordan stua ser ut.

Bildene her gir meg ingenting.

Skrevet

Kjempefint :)

Anonymous poster hash: af943...fc9

Skrevet

Grått og beige og utrolig kjedelig. Dessuten begås flere interiørmessige "feil", som for eksempel å plassere en diger fluffy sofa foran vindusflater. Den som har innredet her har sikkert lest masse reklamekataloger fra Living og Bohus, men kan lite om det å innrede et hus funksjonelt.

Anonymous poster hash: d5900...bf2
Skrevet

Jeg liker ikke panel overalt. Og så liker jeg ikke at alt er lyst og hvitt og beige. Kjedelig som fy!

Anonymous poster hash: a3b80...543
Skrevet

Tja, ikke helt min stil. For mye panel og ganske kjedelig i grunn. Stuebordet var ikke fint i det hele tatt.

Anonymous poster hash: d653e...d21
Skrevet

Takk for svar!

hm... Ser de fleste mener dette er kjedelig. Jeg synes det ser ganske fint ut. Men etter å ha kikket litt rundt på interiørbilder så ser jeg jo at dette er nokså lite spennende. Kanskje jeg må våge å gå for noe mer spennende. Mer farger?

Hi

Anonymous poster hash: 31f31...260

Skrevet

Hvis jeg kom inn i en sånn stue, så hadde jeg helt sikkert syns at det var fint. Selvom jeg ikke liker de store bildene og fargene ikke er min stil. Men fint nok er det jo.

Skrevet

HAr dere andre tips til meg da?

Jeg liker i utgangspunktet at det virker rolig og koselig på disse bildene. Det vil jeg at vår stue også skal være. Men trenger jo ikke være sånn at folk synes stua er kjedelig likevel. Har dere noen tips til meg som kan sprite opp litt, og likevel få en rolig og lun stue?

Hi

Anonymous poster hash: 31f31...260

Skrevet

I bunn og grunn en pen og koselig stue:)

Litt for beige kanskje. Gi bort noe av det romantiske å få inn litt flere harde detaljer, kanskje sorte rammer, en tøff industrilampe over spisebordet.. Kanskje? Og ta bort de store bokstavene HOME? Nytt stubord?

Anonymous poster hash: 717e4...1e4

Skrevet

I bunn og grunn en pen og koselig stue:)

Litt for beige kanskje. Gi bort noe av det romantiske å få inn litt flere harde detaljer, kanskje sorte rammer, en tøff industrilampe over spisebordet.. Kanskje? Og ta bort de store bokstavene HOME? Nytt stubord?

*ta bort... Ikke Gi :P

Skrevet

Synes det var en koselig stue. Men ville ikke hatt veggord eller så store familiebilder.

Anonymous poster hash: afa88...d02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...