Gå til innhold

Smerter i fotblad.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siste halvåret gått med smerter i fotbladet, i feste på foten på en måte.

 

Jeg jobber i butikk, det medfører at jeg går en del, jobbet kun som tilkalling i helg, nå er min stilling økt til

70% hver dag.

 

Smertene i foten har økt. De dagene jeg jobber overtid er utholdelig dagen etterpå, jeg har så store smerter at jeg nesten gråter.

 

Det er verst om morgenen dagen etter jeg har vært mer fysisk bevegelse enn andre dager.

 

Har vært til legen å han mente det ville gå seg til, det har det ikke gjort men heller motsatt at det har blitt 10 x værre.

 

Jeg har prolaps i rygg som sprer seg fra rygg til bekkenet og ned til kne, men har ikke vært så veldig plaget med selve prolapsen på over et år.

 

Noen som har hatt / har samme som vet hva dette muligens kan være ?

 

 



Anonymous poster hash: 60d7d...6e4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være hælspore? Sa sitter smerten fra hælen og fremover under foten.

 

Det kan ta opptil et par år før det blir borte igjen, men det hjelper å få støpt en skikkelig såle å legge i skoene



Anonymous poster hash: b4e74...b23
Skrevet

Sånn slet jeg før, også. Viste seg at jeg var plattfot. Ta kontakt med osteopat :)

 

Anonymous poster hash: 9c8e7...d80

Skrevet

Plantar fascitt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...