Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Nå har jeg nettopp sett nabohuset som er helt overtent Jeg hørte ett barn som skreik helt hysterisk etter faren sin å gikk for å se hva det var,å da ser jeg huset står i full brann bare 3 hus bortenfor oss! Brannen startet i tven så tenk over hvor viktig det er å ta ut stikk-kontakten til tv hver kveld før dere legger dere. Må selv innrømme at jeg ofte ikke tar den ut om natten,men her etter kommer jeg alltid til å ta den ut! Er helt skjelven her! Anonymous poster hash: d0e62...12f
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Jeg har også opplevd at nabohuset har brent ned, og enda jeg var midt i tenårene da, sitter det godt i minnet. Der startet det riktignok av en smultgryte, men jeg er vel relativt hysterisk når det kommer til brannsikkerhet. Her tar jeg ut alt av løse stikkontakter både før jeg legger meg og om jeg skal forlate huset. Eneste som alltid står i er kjøleskapet, fryseren og komfyren siden den er litt upraktisk å ta ut. Brannsikkerhet er viktig! Håper det etter forholdene går bra med familien som bodde i nabohuset. Jeg kan ikke engang tenkte meg hvordan det er å se ens eget hjem som inneholder både minner og alt av ting. Anonymous poster hash: 89128...dc9
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Alle kom seg ut av huset heldigvis. Godt det ikke skjedde om natten istedenfor,ikke sikkert det hadde gått like bra da :S Anonymous poster hash: d0e62...12f
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 Alle kom seg ut av huset heldigvis. Godt det ikke skjedde om natten istedenfor,ikke sikkert det hadde gått like bra da :S Anonymous poster hash: d0e62...12f Godt at alle kom seg ut!! =) Anonymous poster hash: 89128...dc9
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Husbrann pga fjernsyn er ganske så vanlig.Vi mistet også huset pga brann i TV på barnerommet.Heldigvis var ingen hjemme, men dere kan tro det ikke var hyggelig å bli hentet på jobb av naboen, som regnet med at jeg ikke ville være kapabel til å kjøre hjem selv, når jeg fikk nyheten... Anonymous poster hash: af896...b92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå