Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Hadde sex med en kompis, bare en gang, og fikk nylig melding om at han hadde klamydia. Han sa at jeg var den siste han hadde hatt sex med. Jeg var til legen og fikk meg testet en stund etterpå, men prøven ga ikke noe utslag, så jeg har slått meg til ro med det. Det var gått over en uke, tror det vær nærmere 1,5 uke før jeg dro til legen. Betyr det at det kan være for tidlig at dem finner det ut?Er det slik at man blir smittet uansett, eller hvordan fungerer det? Anonymous poster hash: 060b5...7cf
stratosku Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Nei, ifølge FHI er det 10-20% smittefare, så da ser det ut til at du har vært heldig i dette tilfellet.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Husker i min ungdom at vi fikk beskjed om at klamydia ikke ga utslag på tester før etter ca to uker, men mye mulig dette er bare tull altså Men regner med allmektige google har svar på det også evt Anonymous poster hash: 8a4b0...ab4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå