Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Hei! Nå har vi bestilt turen til Legoland i Sommer og jeg gleder meg sikkert like mye som 4-åringen men naturligvis surrer det mareritt-tanker rundt i hodet mitt... Hva om en av ungene forsvinner osv... Er det noen som vet om Legoland har noen smarte dingser i parken for disse tingene? Vi kommer selvsagt til å ta med bånd med navn og nummer på som ungene skal ha på seg. Jeg vet jo f.eks at de i Disneyland har GPS-bånd som de fester på ungene ved inngangen... Jada, vi kommer selvsagt til å passe på så godt vi kan som vi alltid gjør, men tenkte bare hvis uhellet skulle være ute! Takk for hjelp hvis noen vet! Anonymous poster hash: 11b10...44d
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Det har jeg aldri sett i legoland. Har vært i Flese Disneyparker og har sldri sett noen GPS-tracking der heller! Anonymous poster hash: 64813...0d0
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Hei Nå tror jeg at du skal puste med magen og ikke bekymre deg, dette går fint og legoland er trygt og hyggelig. Jeg har vært i legoland med barna mange ganger. Det er såpass oversiktlig at jeg ikke har vært spesielt bekymret for å miste dem. Om det finnes noen gps vet jeg ikke, jeg har aldri sett noe slikt. Men dette går helt fint. Barnet ditt har armbånd med telefonnummeret dittt. Si til barnet at dersom det ikke finner deg så kan det si fra til noen som jobber der, og vis barnet hvem som jobber på attraksjoner og i serveringssteder og butikkker, så kan de ringe til deg. Dere får det fint i legoland, det er trygt og barnevennlig. Anonymous poster hash: 9d98c...f5d
Leirha Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 Har aaaldri fått noe gps-bådnd på ungene når vi har vært i Disneyland, noen gang. Sist vi var der var 1 år siden, så da må det ha kommet etter det.
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. april 2015 #5 Skrevet 21. april 2015 Det har jeg ikke hørt om, men det går nok helt fint uten Armbånd på barna, og er de store nok så ha et møtested dersom dere kommer fra hverandre.
E.E.E. Skrevet 21. april 2015 #6 Skrevet 21. april 2015 Hehehe, du får kjøpe hundepeiler og sette på ungene. 😉😄😄 Neida, fra spøk til alvor. Vi har vært i Legoland og flere andre parker i Norden, men aldri hørt om noe sånn. Men skjønner godt følelsen din! Jeg trøster meg med at Dansk og Norsk er så likt at ungene fint vil klare å gjøre seg forstått. Men, bank i bordet, vi har ennå ikke opplevd noe sånn, heldigvis! Skriv på mobilnummeret noen kan nå dere på, husk 0047 foran, så skal du nok se at alt går bra. ☺☺
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #7 Skrevet 21. april 2015 Har vært i disneyland flere ganger,har aldei sett det jeg heller. Uansett, Legoland er kjempe fint og oversiktlig :-) skriv telefonnr med sprittusj på armen,eller kjøp et armbånd du kan skrive på. Vi har vært der hver sommer i 8år nå, har aldri hatt noe problem. Kos deg :-) Anonymous poster hash: 37dc9...529
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #8 Skrevet 21. april 2015 Når jeg klarer å holde rede på mine 4 barn i den parken så klarer du ditt ene Det er fantastisk å feriere i Danmark med barn, det er så utrolig godt tilrettelagt for barnefamilier, det er en fryd. Legoland er en hyggelig og oversiktlig park. Det er noen veldig høye attraksjoner der, avtal med ungen din at om han blir borte for deg så skal han gå mot en av dem, f.eks det utkikkstårnet, så har dere det som møteplass. Anonymous poster hash: d39b3...796
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #9 Skrevet 21. april 2015 Takk jenter! Da satser vi på at det går fint! Hmmmm var forresten helt sikker på at en kollega av meg fortalte dette med GPS i Disneyland... Jeg kan ha misforstått selvfølgelig Anonymous poster hash: 11b10...44d
Gjest Antarctica Skrevet 21. april 2015 #10 Skrevet 21. april 2015 Så kaotisk er det ikke selv om det er mye folk. Vi har hatt ungene med nesten hvert år helt fra den minste var ca 2 år, og har aldri følt noen skrekk eller vært i tvil om dette var trygt.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #11 Skrevet 21. april 2015 Det med gps i Disneyland har ikke jeg fått med meg heller. Og vi har vært der mange ganger, sist i august. Men det går helt bra, vi skal selv til Legoland i sommer, og har ikke engang tenkt tanken at et barn kan bli borte. Anonymous poster hash: 8327d...78b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå