Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #1 Skrevet 21. april 2015 Jeg har brukt avføringsmidler hele livet og de siste 8 årene har jeg brukt piller en gang i uken. Etter siste runde i helgen bestemte jeg meg for at nå var det slutt! Siden februar har jeg trent 3-4 ganger pr. uke og endret kosthold og livsstil helt fra å være inaktiv til å være aktivt så jeg bestemte meg for å prøve å rette opp ting og begynte å ta Duphalac. Begynte på søndag. Nå har jeg fått skikkelig diarè ... Jeg har aldri hatt det før. Hvor lang tid pleier man å ha det når man ikke er syk? Haha, jeg beklager tidenes virkelig dummeste spørsmål, men dette er helt nytt for meg! *Huske anonymknappen!* Anonymous poster hash: 4d0f1...55c
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #2 Skrevet 21. april 2015 Det er det umulig å svare på, men jeg tenker du må regulere ned mengden duphlac du tar eller kutte ut helt å ta det derfra. Anonymous poster hash: 56bb8...7e9
mamma_bergen Skrevet 21. april 2015 #3 Skrevet 21. april 2015 Hvor mye duphalac tar du? Det er endel som får diaré, vil anbefale deg å prøve å ta mindre enn det du tar i dag,og prøve deg frem til riktig dose Og jeg ville ventet med å ta noe i det hele tatt til magen har roet seg
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #4 Skrevet 21. april 2015 Tar 30 ml. som man skal de første dagene så skal minke mengden i morgen. Det ga seg heldigvis, bare mye mye luft i magen som jeg håper slutter snart før mannen velger å sove i garasjen Anonymous poster hash: 4d0f1...55c
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #5 Skrevet 21. april 2015 Jeg har ingen erfaring med Duphalac, men har gjennomgått lax-rehab selv. Jeg ville droppet duphalacen til det virkelig hadde vært nødvendig, og heller drukket masse vann og bevegd meg mye i form av turer. Svaret mitt hjalp deg gjerne ikke, men det er i hvert fall min erfaring - selv uten duphalac Anonymous poster hash: 637bc...587
Anonym bruker Skrevet 21. april 2015 #6 Skrevet 21. april 2015 Vet bare at du må snu aksenten... Nå år du skrevet [diaræ]. Diaré, med aksenten den veien. På vanlig pc-tastatur får du aksenten riktig vei ved å holde nede AltGr mens du trykker aksent-tasten. Anonymous poster hash: 114ba...75a
mamma_bergen Skrevet 22. april 2015 #7 Skrevet 22. april 2015 Tar 30 ml. som man skal de første dagene så skal minke mengden i morgen. Det ga seg heldigvis, bare mye mye luft i magen som jeg håper slutter snart før mannen velger å sove i garasjen Anonymous poster hash: 4d0f1...55c Reduser til ti om dagen og se hvordan det er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå