Gå til innhold

hvilke barberhøvler bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som barberer legger og sånt, hvilken høvel bruker dere? Jeg buker Venus Gilette og er fornøyd egentlig men barberbladene er så dyre. Så skifter alt for sjeldent. Har funnet de billigere på e-bay. Men noe annet som er billigere som selges i butikker her og som er bra? Er engangshøvler bra?

Ønsker ikke tips om andre måter å fjerne hår på.

Anonymous poster hash: 10ce3...4a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Intuition sin høvel, elsker den! :-)

Skrevet

Intuition sin høvel, elsker den! :-)

Hvor selges den? Pris?

Andre som viø svare? :)

Skrevet

Manne-høvler ;) Synd de er bedre og varer lengre :) Vanlige Gillette :)

Skrevet

Manne-høvler ;) Synd de er bedre og varer lengre :) Vanlige Gillette :)

Samme her.

Skrevet

Intuition. Det er en slags engangs høvel med "innebygd" såpe. Postordre :P

Skrevet

Prøvd mye rart, men alltid endt opp med å gå tilbake til Gillette.

Skrevet

Vanlige gillette mach 3 eller hvordan det skrives ;) De såkalte "kvinnehøvlene" er ikke bra nok.

Anonymous poster hash: 9e242...ced

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Bruker også Gillette, men kjøper bladene i Sverige, der koster de rett over 100-lappen :)

Skrevet

Bruker den rosa 3pk'en fra biC. Soleil Bella står det på den. 50 kr. Funker fjell. Like (u)drøye som den lilla Venus. Liker ikke bladene med såpe og div dill så det blir helt enkle engangshøvler.

Anonymous poster hash: 8f67a...b20

Skrevet

Bruker Gillette sine engangshøvler. De funker bra, men så bruker jeg de bare en gang, da. Tror derimot de i hvert fall kunne holdt en uke, kanskje mer også?

Skrevet

Intution.

Prøvd vanlig høvel, men går alltid tilbake til Intution da den er uslålig.

Skrevet

Takk for svar alle. De med såpe så er jo såpen i veien så barberhøvelen ikke tar ordentlig tak, jeg ser knapt barbert ut. Mannfolk Gillette gir meg masse inngrodde hår, jeg får lite inngrodde hår av Venus.

HI

Skrevet

intuision. Ingen over, ingen ved siden. Utrolig praktisk! Du må bare prøve :)

http://www.efi.no/no/Barbering/For-kvinner/Intuition-Naturals/p/25

Er den batteri eller hva?

Har lyst å bestille men liker ikke sånne nettsider.

Hvor lenge holder bladet til du må bytte? Jeg barberer jeg 2 ganger i uken, nå på våren litt oftere :)

Anonymous poster hash: 0f5cd...b32

Skrevet

Ser veldig stor og klumpete ut den intuisionhøvelen. Kommer dere til i kriker og kroker, eller barberer dere bare leggene?

Skrevet

Ser veldig stor og klumpete ut den intuisionhøvelen. Kommer dere til i kriker og kroker, eller barberer dere bare leggene?

Min tanke og. Og sånne abonnement vil jeg ikke ha

Skrevet

Gilette venus

Anonymous poster hash: f4b2d...0b2

Skrevet

Bruker Gilette venus. Skifter blad alt for sjeldent. Bruker mannens barberskum :)

Skrevet

intuision. Ingen over, ingen ved siden. Utrolig praktisk! Du må bare prøve :)

http://www.efi.no/no/Barbering/For-kvinner/Intuition-Naturals/p/25

Er den batteri eller hva?

Har lyst å bestille men liker ikke sånne nettsider.

Hvor lenge holder bladet til du må bytte? Jeg barberer jeg 2 ganger i uken, nå på våren litt oftere :)

Anonymous poster hash: 0f5cd...b32

Nei, ikke batteri. Jeg er litt usikker på hvor lenge bladet holder, men ihvertfall et par uker, da barberer jeg bikinilinja og under armene hver dag, og høvelen ligger i dusjen. Det forkorter jo levetiden. Det er ikke noe problem å bestille flere blader ved behov, eller hoppe over forsendelser. Jeg har også sagt opp abonnementet et par ganger, m jeg har veldig mange blad.

Jeg barberer underliv og under armer hver dag, leggene hver dag om sommeren. Innimellom lårene. Kommer til overalt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...