Gå til innhold

hvilke farge har dere på soverommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så usikker på om jeg skal male den i hvitfargen bomull eller om jeg skal ha en farge...Trenger inspirasjon!

Anonymous poster hash: f8cbd...adb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nydelig grådarge som heter ascott som minner om en greige farge, men som passer til bomullsfargede lister og tak. Har den supermatte fargen til jotun, er kjempefornøyd! Eggehvitt ellers i huset, så kjekt med litt farge

Anonymous poster hash: eb21a...7b3

Skrevet

Kommer ann på størrelsen på rommet.

Vi har hvit, helt hvit. På vegg og i tak. For rommet er knøttlite og veldig lavt under taket. Rommet var et grovloft før. Så da ble det helt hvitt for å ikke få rommet til å virke mindre enn det faktisk er. Og har heller farger på gardiner og inventar.

Skrevet

Det er et stort rom med skråtak så det går fint å ha farge der, men er glad i hvitt, synes det er rent og fint, men samtidig så hadde det jo blitt lunere med en farge...

Hi

Skrevet

Det er et stort rom med skråtak så det går fint å ha farge der, men er glad i hvitt, synes det er rent og fint, men samtidig så hadde det jo blitt lunere med en farge...

Hi

Da kan du jo gå for hvitt og ha en fargevegg som er malt i en mørkere farge eller en tapet som er mørk eller fargerik.

I stort rom blir helt hvitt veldig sterilt.

Skrevet

Vi har blek sand fra Jotun, en brungrå farge som gir mye lunhet :)

Anonymous poster hash: bdb58...01f

Skrevet

Vi har valmuesøster. Den er sval og behagelig😊

Anonymous poster hash: bac14...536

Skrevet

Lys lilla og svarte lister. Veldig fint :)

Skrevet

Vi har stort rom med skråtak og bjelker i taket.

Tak, bjelker og tre vegger er hvite, den siste veggen har lysbeige tapet med rosa små blomster.

Og tregulvet vårt er råååååååsa! Hele gulvet.

Kjempesøtt og overaskende beroligende når en sitter i godstolen der oppe og kikker utover rommet.

Skrevet

Vi har hatt hvitt der nå, med trefargede møbler så har det gått fint, men det blir jo ikke så lunt... Har sett på ulike beigetoner, men kunne også tenkt meg mer farge som i blått, grønt eller rosatoner, men det siste alternativet er kanskje ikke mannen enig i 😉

Hi

Skrevet

Vi har en sval grønnfarge. Ikke noe jeg ville valgt selv - men trives tydeligvis greit med den siden jeg ikke gidder å male..

Skrevet

Vi har en blå som heter klassisk blå og som er nydelig til hvite lister. Fargen i seg selv er også nydelig og jeg er storfornøyd!

Anonymous poster hash: 33166...4c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...