Gå til innhold

Hva er viktigst av et pent ansikt og en pen kropp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du valgt om den ene tingen skulle være svært bra og den andre litt under middels?

Anonymous poster hash: 3f95c...162

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pen kropp-er tydeligvis det alle ser på og så lenge kroppen er WOW så føles d som folk driter i ansiktet.

Hadde JEG skulle valgt for bare meg selv ville jeg hatt pent ansikt . Kroppen KAN man gjøre noe med

Anonymous poster hash: b05be...5f6

Skrevet

Pent ansikt

Kroppen kan man alltids bygge litt på tenker jeg.....

Anonymous poster hash: 604be...51b
Skrevet

Ansiktet er viktigst, definitivt!

Kroppen kan man alltids forandre på.

Anonymous poster hash: e6b1a...d80
Skrevet

Et pent indre. Noe du forstår den dagen du vokser opp.

Anonymous poster hash: 49e48...b9f
Skrevet

En pen personlighet. Kroppen kan man trene, ansiktet lyser av den indre godheten man har.

Anonymous poster hash: ef010...042
Skrevet

Jeg har pen kropp og vanlig ansikt og er veldig fornøyd med det. Med litt sminke og hårstyling blir jeg smashing!

Anonymous poster hash: e79a4...e3d

Skrevet

Ingen av dem er viktig for meg, men jeg hadde valgt et pent ansikt. Kroppen vil forfalle uansett, et ansikt er vakkert til man dør.

Anonymous poster hash: be12e...4ab
Skrevet

Et pent ansikt.

Hjelper ikke å ha en fin kropp, når man ellers ser rævva ut. Men en person med en kropp med skavanker kan bli ufattelig nydelig med et fint ansikt.

Anonymous poster hash: 78b4f...7ca
Skrevet

Pent ansikt. En persons sjel reflekteres i ansiktet (og personligheten som skinner igjennom) 

Anonymous poster hash: b4618...dc6
Skrevet

Pent ansikt !!

Anonymous poster hash: bd99f...e2b

Skrevet

At du er snill og intelligent. 

Skrevet

Jeg MÅ like ansiktet til den jeg dater. Litt mage er ikke noe stress. Personligheten er uansett viktigst. Han jeg dater nå er ikke noen modell, men han er supersjarmerende og da blir han automatisk penere også. Han er barsk og deilig😍

Anonymous poster hash: bbdfb...e4f

Skrevet

Dersom du må velge mellom snill og intelligent da?

Hva er det som gjør at folk ikke bare kan svare på spørsmålet? De aller fleste ønsker jo å se bra ut. Det gjør oss ikke til dårlige mennesker og betyr ikke at vi syns utseende er viktigere enn personlighet.

Hi

Skrevet

Ikke nødvendigvis pent, men et sjarmerende ansikt med utstråling kommer man absolutt lengst med!!

Skrevet

Ville valgt ansiktet. Kroppen kan i større grad jobbes med.

Skrevet

Hva er det som gjør at folk ikke bare kan svare på spørsmålet? De aller fleste ønsker jo å se bra ut. Det gjør oss ikke til dårlige mennesker og betyr ikke at vi syns utseende er viktigere enn personlighet.

Hi

Fordi spørsmålet er meningsløst? Begge deler er bortkastet om du er dum eller slem. 

Skrevet

Hi

Fordi spørsmålet er meningsløst? Begge deler er bortkastet om du er dum eller slem. 

Ja, men så er jo ikke flertallet dumme og slemme. Og om de så er det er det tross alt bedre å være pen med en flott kropp om du er så uheldig å være dum som er brød.

Du går vel rundt usminket i joggebukser du da? Siden du mener at utseende er av null betydning?

Skrevet

Hi

Ja, men så er jo ikke flertallet dumme og slemme. Og om de så er det er det tross alt bedre å være pen med en flott kropp om du er så uheldig å være dum som er brød.

Du går vel rundt usminket i joggebukser du da? Siden du mener at utseende er av null betydning?

Jo, flertallet er dessverre både dumme og slemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...